رییس دادگستری پردیس:

مشکل اصلی دادگستری پردیس کمبود فضای اداری و نیرو است

رییس دادگستری پردیس گفت: مشکل اصلی دادگستری پردیس در مرحله اول کمبود فضای اداری و به تبع آن کمبود نیرو است.

به گزارش صبح پردیس، ذوالفقار حسینی اظهار داشت: عدالت اجتماعی، حقوق بین‌الملل و حقوق شهروندی همگی به این دلیل وضع شده‌اند که بابی برای احترام به مردم باز شود لذا این موارد باید در اولویت همه مسئولان باشد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مسئولیت‌ها باید در جهتی باشند که به مردم خدمت شود و تکریم ارباب‌رجوع در ادارات ترویج شود، افزود: هر چه قدر زمان برای تکریم مردم و خدمت به مردم گذاشته شود مسئولیت‌ها صادقانه‌تر انجام می‌شوند.

رییس دادگستری پردیس بیان داشت: دادگستری شهرستان پردیس همانند دیگر ادارات این شهرستان نوپا است و مشکل اصلی دادگستری پردیس در مرحله اول کمبود فضای اداری است و اولین کاری که تلاش کردیم تشکیل چارت قضایی بود و مشکلی که در نتیجه این کمبود فضای اداری و به تبع آن کمبود نیرو به وجود می‌آید طولانی شدن زمان رسیدگی است و هم‌اکنون مشکل چارت حل شده و مشکل نیرو و فضا همچنان پابرجا است.

وی با بیان اینکه از ادارات می‌خواهیم نسبت به انتخاب نمایندگان حقوقی با تخصص بیشتر تأمل داشته باشند گفت: بسیاری از قراردادهای منعقدشده بین ادارات و بخش خصوصی به علت عدم توانایی و تخصص نمایندگان به تعویق می‌افتد و بر این اساس میلیاردها تومان از حقوق بیت‌المال آزاد نمی‌شود لذا در این خصوص باید توجه و تمهیدات ویژه اندیشیده شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا