مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران خبر داد؛

خسارت۲۵۰میلیارد ریالی سیلاب و بارش‌های اخیر به جاده‌های استان تهران

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران با اشاره به خسارت ۲۵۰ میلیارد ریالی سیلاب و بارش های اخیر به جاده های استان تهران، گفت: این خسارت مربوط به بخش ها و حوزه های مختلف نظیر شمیرانات، پردیس، دماوند، فیروزکوه، جاجرود و آبسرد است.

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)، حیدر نوروزی با اشاره به بارندگی های اخیر در برخی نقاط استان تهران اظهار داشت: سیلاب روز سیزده اردیبهشت خسارتی افزون بر ۲۵ میلیارد تومان به راه ها، ابنیه، تاسیسات جانبی، دیواره‌ها و تابلوها وارد کرده که این این آسیب‌ها متأثر از نوع آب‌شستگی، آب‌خوردگی و ریزش کوه است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران درباره مناطقی که سیلاب خسارت وارد کرده است، گفت: این خسارت مربوط به بخش ها و حوزه های مختلف شمیرانات، پردیس، دماوند، فیروزکوه جاجرود، لشکرک، آبسرد و پاکدشت است.

وی افزود: برخی مسیرهای مواصلاتی استان تهران دچار انسداد موقت به علت آبگرفتگی شد که در این راستا همکاران راهداری به سرعت و در کمترین زمان ممکن مسیرها را باز و ایمن سازی ممکن را انجام دادند.

نوروزی اضافه کرد: به رانندگان توصیه می شود ضمن توجه به دستورالعمل های ستاد ملی مقابله با کرونا و اجتناب از سفرهای غیر ضروری، برنامه سفرهای ضروری خود را با اطلاع از شرایط جوی، تنظیم کنند ضمن آنکه حتما همکاری لازم را با پلیس راه، تیم های راهداری، گشت‌های ویژه کرونا و سایر گروه‌های امدادی داشته باشند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران یادآور شد: شماره تلفن گویای ۱۴۱، سایت مرکز مدیریت راه‌های کشور و اپلیکیشن مربوطه، به صورت ۲۴ ساعت پاسخگوی هموطنان برای اطلاع‌رسانی از وضعیت جاده‌های استان تهران و البته کشور است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا