خبری ویژه برای مالکان مسکن مهر شهر پردیس؛ پرداخت هزینه کل انشعابات باقی‌مانده آب و فاضلاب

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: پس از عملیاتی شدن صورتجلسه مربوط به انشعابات آب و فاضلاب، از این پس مشکلی بابت هزینه نصب این انشعابات نخواهیم داشت.

به گزارش صبح پردیس، با توجه به مراحل نهایی تکمیل بخش زیادی از ابنیه مسکونی پروژه‌های مسکن مهر، یکی از جدی‌ترین مسائل برای تحویل واحدها، موضوعات مربوط به محوطه‌سازی و همچنین زیرساخت در پروژه‌ها می‌باشد که با هزینه‌های سنگینی برای شرکت عمران شهر جدید پردیس همراه بوده است.

خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته بخش زیادی از شبکه‌های آب و فاضلاب، برق و گاز تکمیل شده که انشعابات بخش عمده‌ای نیز متصل شده و مابقی در حال وصل شدن می‌باشد. البته با توجه به اهمیت تحویل به موقع واحدها، در صورت سرعت بخشیدن ورود دستگاه‌های خدمات‌رسان به بخش‌های باقیمانده، شاهد تکمیل سریع‌تر این پروژه‌ها نیز خواهیم بود.

در همین خصوص صبح امروز نشستی با حضور مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران، عضو هیئت مدیره، معاون املاک و حقوقی، مدیر فنی و اجرایی و مدیر زیرساخت شرکت عمران برگزار شد.

با توجه به توافقات صورت گرفته معادل 1500 میلیارد ریال بابت هزینه نصب انشعابات کل باقی‌مانده واحدهای مسکن مهر پردیس به صورت تهاتر به شرکت آبفای شرق استان پرداخت خواهد شد.

با اعلام هدایت، پس از عملیاتی شدن صورت‌جلسه مربوط به این موضوع، از این پس مشکلی بابت هزینه نصب انشعابات آب و فاضلاب نخواهیم داشت و با توجه به تکمیل بخش عمده شبکه‌ها، به زودی باقیمانده انشعابات با سرعت بیشتری نصب می‌شوند.

منبع: شرکت عمران شهر جدید پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا