معاون فرماندار پردیس:

خانوارهای نیازمند شهرستان پردیس در طرح شهید سلیمانی شناسایی و مورد حمایت قرار می‌گیرند

سومین نشست شورای مشارکت های مردمی شهرستان پردیس به منظور ارائه گزارش عملکرد اقدامات انجام گرفته طی ۹ ماه ابتدایی سال و همچنین تبادل نظر و ارائه راهکار اعضا در خصوص تامین بسته های معیشتی ویژه شب عید خانواده های تحت پوشش بهزیستی شهرستان برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، این نشست به ریاست توکل لطفی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با حضور رئیس اداره بهزیستی، اعضای حقیقی و حقوقی و همچنین معتمدین شورای مشارکت های مردمی در سالن جلسات معاونت سیاسی فرمانداری برگزار شد.

لطفی در ابتدا رسیدگی به مشکلات نیازمندان منطقه را در کاهش آسیب های اجتماعی شهرستان تاثیرگذار دانست و بر بهره گیری از پتانسیل های خیران و سازمانهای مردم نهاد در کنار اعتبارات سازمانی، برای تامین بسته های حمایتی مربوط به عید جامعه هدف بهزیستی تاکید کرد.

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی به صورت محله محور برای کنترل بیماری کرونا و شناسایی نیازمندان واقعی گفت: تلاش برای تامین مایحتاج اولیه نیازمندان در این طرح مورد تاکید است و خانوارهای نیازمند نیز در این طرح شناسایی و مورد حمایت قرار می‌گیرند.

در پایان و پس از تبادل نظر حاضرین مقرر شد به منظور همسوسازی و استفاده از ظرفیت خیران و کارفرمایان در مناطق صنعتی، جلسه‌ای با حضور کارفرمایان و متولیان لکه های صنعتی برای حمایت از برنامه‌ها و اهداف بهزیستی برگزار شود ، همچنین اداره بهزیستی لیستی از نیازمندی های جامعه هدف خود را برای تامین به اتاق اصناف ارائه کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا