ورود قرارگاه خاتم الانبیا به فاز عملیاتی مسکن مهر پردیس تکذیب شد

قرارگاه خاتم الانبیا خبر روابط عمومی شرکت عمران پردیس مبنی بر ورود این قرارگاه به فاز عملیاتی مسکن مهر پردیس را تکذیب کرد.

به گزارش صبح پردیس، روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس در خبری اعلام کرد: با امضای قرارداد مشارکتی پروژه‌های مسکن مهر در پردیس، قرارگاه خاتم‌الانبیا وارد فاز عملیاتی پروژه‌های مسکن مهر پردیس شد که تحولی عظیم در ایجاد زیرساخت‌ها، آماده‌سازی و محوطه‌سازی این منطقه خواهد بود.

به‌منظور نهایی شدن قرارداد مشارکتی شرکت عمران شهر جدید پردیس با قرارگاه خاتم‌الانبیا به ارزش تقریبی 10 هزار میلیارد ریال، صبح امروز دیداری با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس، مدیرعامل گروه مهندسی سپاسد و عضو مجمع و معین ویژه شرکت عمران شهر جدید پردیس برگزار شد.

قرارداد مشارکتی پروژه‌های مسکن مهر در پردیس شامل احداث یک پل به طول 64 متر و دارای 2 عرشه به ارتفاع مفید حداقل 5.60 متر، احداث 6 کیلومتر رمپ و لوپ و احداث مسیر اصلی 45 متر به طول 1310 متر است که با حجم عملیات خاک‌برداری حداقل 500 هزار مترمکعبی همراه خواهد بود.

عملیاتی شدن این پروژه‌ تحولی عظیم در ایجاد زیرساخت‌ها، آماده‌سازی و محوطه‌سازی مسکن مهر در پردیس خواهد بود.

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص): مأموریتی در خصوص مسکن مهر پردیس به قرارگاه واگذار نشده است

این در حالی است که روابط عمومی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) با تکذیب خبر منتشره دربرخی رسانه ها و فضای مجازی پیرامون ورود این قرارگاه به پروژه‌های مسکن مهر پردیس اعلام کرد: در خصوص پروژه مسکن مهر پردیس ماموریتی به قرارگاه واگذار نشده است.

سپاه نیوز اعلام کرد در پی انتشار خبری در فضای مجازی و برخی شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ورود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) به فاز عملیاتی پروژه های مسکن مهر پردیس روابط عمومی این قرارگاه اعلام کرد:

خبر منتشره در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ورود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در فاز عملیاتی مسکن مهر اساساً کذب است و در این خصوص هیچ مأموریتی به سپاه و این قرارگاه واگذار نشده است.

این اطلاعیه می‌افزاید: سپاه و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) همواره آمادگی خود برای کمک به دولت و بهبود زندگی و معیشت مردم را اعلام و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: در خصوص ایجاد زیرساخت‌ها، آماده سازی و محوطه سازی مسکن مهر پردیس از جمله احداث پل و… نیز تا کنون قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) هیچگونه قراردادی را منعقد نکرده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا