حضور و مشارکت فعال مردم شهرستان پردیس در انتخابات سرمایه‌ای موثر برای توسعه است

فرماندار شهرستان پردیس بر تسهیل و زمینه‌سازی برای حضور پرشور مردم در انتخابات سال آتی تاکید کرد.

به گزارش صبح پردیس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، عبدالعظیم رضایی در ششمین جلسه کمیته راهبردی انتخابات شهرستان ایجاد نشاط سیاسی و امید بین اقشار و گروه‌های مختلف و تسهیل حضور مردم در شعب را موجب مشارکت حداکثری در انتخابات دانست.

وی گفت: با نگاهی به انتخابات گذشته و بررسی مشکلات موجود، همه پرسنل فرمانداری و بخشداری های تابعه به عنوان متولیان اصلی برگزاری انتخابات، لازم است از هم اکنون برای آماده سازی شرایط اهتمام داشته باشند.

فرماندار پردیس انتخابات را نشان دهنده اقتدار ملی و تضمین کننده امنیت کشور دانست و افزود: حضور و مشارکت فعال مردم در انتخابات سرمایه مهم و موثر برای پیشبرد توسعه ملی و تحقق اهداف کشور است و تامین زیرساخت های لازم برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات سال آینده و تضمین سلامت آن با پرهیز از هرگونه رفتار و گفتار شائبه برانگیز، مورد تاکید قرار دارد.

در ادامه بخش دیگری از قوانین مربوط به انتخابات بازخوانی و افراد حاضر به بیان مشکلات ادوار گذشته و پیشنهادهای خود برای بهبود عملکرد کمیته های مختلف ستاد انتخابات پرداختند و مقرر شد موارد مطرح شده بررسی و نتایج برای رفع و اتخاذ راهکارهای استانی، به استانداری تهران اعلام شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا