امام جمعه پردیس:

حذف نام سردارسلیمانی از شبکه‌های اجتماعی نشانه ترس دشمن است/ برنامه بصیرت فاطمی در ۱۵ مسجد و محله شهرستان پردیس اجرا شد

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: بنا بر منویات رهبری؛ برخورد حذفی مستکبران با شهید سلیمانی در فضای مجازی نشانه ترس آنها از اسم شهید و واهمه ‌شان از رواج و تکثیر آن الگوی گران‌سنگ است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های عبادی – سیاسی نمازجمعه این هفته شهرستان پردیس در جمع نمازگزاران اظهار داشت: در دنیای امروز، فضای مجازی زیر کلید مستکبران است و با توجه به این واقعیت، مسئولین فضای مجازی کشور را باید هوشیار کند تا به‌ نحوی عمل کنند که دشمن نتواند به‌ هر شکل و هر جا که اراده کرد در فضای مجازی عمل کند.

وی با بیان اینکه هشدار رهبر حکیم انقلاب اسلامی برای سلب اراده از قدرت مجازی دشمن و خنثی ‌سازی یا کم‌ اثر کردن نفوذ سایبرنتیکِ غرب ،سه روش را برای این جنگ خاص تداعی می‌ کند، توضیح داد: تسریع در راه ‌اندازی شبکه‌ ملی اطلاعات، تقویت بسترهای ارائه خدمات و ارتقا سواد بصری درسطح افکار عمومی راهکارهای مقابله با دشمنان درفضای مجازی است.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به نزاع هویتی و تقابلی بین ایران وآمریکا که از نوع ستیز با جاهلیت است، اظهار داشت: در چهل و سه سال گذشته آمریکا فهمیده که تحریم و تضعیف فیزیکی و تحریم نظامی و جنگ سخت نمی‌تواند اندیشه انقلاب اسلامی را دچار تغییر کند و به ‌همین جهت، هم‌زمان و در یک رویکرد مبنایی از گذشته تا به‌ امروز و با شیوه‌ های مختلف، در دهه ‌های گذشته با شیوه ‌های قدیمی ‌تر و امروزه با شیوه ‌های جدیدتر همه تمرکز خود را بر روی تضعیف هویت انقلاب اسلامی برنامه ‌ریزی کرده است.

حسینی با بیان اینکه دشمن در دهه پنجم انقلاب با سه راهبرد مشخص برای تحقق هدف تغییر ماهوی ایران انقلابی است ، افزود: افزایش فشار با هدف وادار کردن حاکمیت به‌ مذاکره و امتیازدهی ،تمرکز بر برنامه‌ ها و اقدامات داخلی جمهوری اسلامی و مهار منطقه ‌ای جمهوری اسلامی و بیداری اسلامی که در واقع ثمره ۴ دهه تعامل انقلاب اسلامی با مردم منطقه را که به ‌بارنشسته و منجر به ‌تشکیل ارتش و گروه ‌های مقاومت اسلامی و دولت‌ های مقاومت شده را مورد هدف قرار داده است.

وی گفت: دولت باید رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را با برنامه های سنجیده به سمت اعتمادسازی پیش ببرد زیرا از دست رفتن سرمایه اجتماعی نظام مهمترین عامل بازدارندگی است.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: مردم از دولت درخواست و مطالبه را دارند که در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم با سرعت بیشتری کار کند.

حسینی با اشاره به ستیز با جاهلیت شیطان بزرگ ،توسط جبهه مقاومت یمن و تحقیر ائتلاف آمریکایی،بیان کرد: خبر توقیف کشتی اماراتی توسط انصارالله یمن، یک خبر ساده نیست بلکه یک اتفاق مهم و شروع یک فصل جدید در معادلات منطقه ‌ای به ‌نفع جبهه مقاومت در غرب آسیا است.

وی افزود: در اهمیت این عملیات، همین بس که توقیف این کشتی که جزو ائتلاف عربی و در زمره ‌ هم‌پیمانان آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان است که برای اولین‌ بار اتفاق افتاده است و نفس وقوع چنین عملیاتی یک سرآغاز جدید در تغییرات ژئوپولتیکی و برقراری توازن بازدارندگی به‌ نفع جبهه مقاومت محسوب می‌شود.

امام جمعه شهرستان پردیس افزود: این کشتی مدتها تحت نظر رصد اطلاعاتی نیروهای مقاومت یمن بوده و توقیف آن در سالروز شهادت سرداران مقاومت، حکایت از ائتلاف واقعی جبهه مقاومت در غرب آسیا دارد و این عملیات نشان از عمق راهبردی ایران انقلابی دارد که پس از شهادت سردار سلیمانی، بیشتر شده است.

حسینی ادامه داد: توقیف کشتی اماراتی تبدیل به ‌کابوسی برای غربی‌ها خواهد شد زیرا جریان اصلی تجارت اروپا با ژاپن، چین، تایوان، هند و به‌ طور کلی آسیای جنوب و جنوب شرقی از دریای سرخ انجام می شود و از این پس تمام کشورها مجبورند در معادلات بین المللی نقش و تاثیر انصارالله را بپذیرند.

وی با اشاره به هفدهم دی ماه سالگرد توطئه استعماری کشف حجاب به دست رضاخان در سال ۱۳۱۴ شمسی، توضیح داد: عمل رضا خان نسبت به حجاب جاهلیت بود و امروز بی حجابی و بد حجابی و اهمیت ندادن و نهی از منکر نکردن متدینین نسبت به بی حجابی هم کار رضا خان با تایید جاهلیت است.

امام جمعه شهرستان پردیس تاکید کرد: ستیز با جهالت در شهرستان توسط نیروی انتظامی و بسیجیان و سپاه و دستگاه قضایی با بی عفتی و زیر پا گذاشتن ارزش‌ها و مقدسات و دین و اسلام توسط اجتماعات و جشن های مختلط شبانه که بدتر از خیانت رضاخانی است در دستور کار قرار گیرد.

حسینی ادامه داد: استدعا داریم با ترویج فساد و فحشا مقابله شود و در این راستا از دستگاه‌های امنیتی ، انتظامی و اطلاعاتی و قضایی درخواست و انتظار داریم که با همه کسانی که به هرنحوی مانند اجاره دادن منازل برای این فسادها اقدام می کنند و برخورد جدی و قانونی داشته باشند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های قرارگاه فرهنگی شهرستان پردیس در ایام فاطمیه و دهه بصیرت در راستای ستیز با جاهلیت است، توضیح داد: قرارگاه فرهنگی شهرستان طی روزهای گذشته، برنامه بصیرت فاطمی در ۱۵ مسجد و محله را اجرا کرد که اثربخش و تایر گذار بود و عملکرد برگزار کنندگان برنامه ها قابل تقدیر است.

امام جمعه شهرستان پردیس ضمن تقدیر از تشییع با شکوه پیکر شهید امیر زمان زاده در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: مردم ولایتمدار و شهید دوست شهرستان پردیس همانند روزهای گذشته حضورپرشور و شعور داشتند که حضور آنها قابل تقدیر و تحسین است.

حسینی گفت: قرار گاه خدمت رسانی در هفته پیش رو در شهرک طلائیه شهر بومهن با حضور مسئولان شهرستان برگزارخواهد شد.

وی با اشاره به وقوع حادثه سیل در استان‌های هرمزگان و سیستان بلوچستان به نمازگزاران توصیه کرد: هموطنان ما در استان‌های سیل زده به همیاری شما با ارسال کمک های نقدی و غیر نقدی نیاز دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا