سومین جلسه هم‌اندیشی هیأت‌های ورزشی شهرستان پردیس برگزار شد

سومین جلسه هم‌اندیشی هیأت‌های ورزشی و جلسه شورای قشر بسیج ورزشکاران شهرستان پردیس با حضور اعضا در سازمان بسیج ورزشکاران مازندران به ریاست حسن برزگر برگزارشد.

به گزارش صبح پردیس؛ سومین جلسه هم‌اندیشی هیأتهای ورزشی و جلسه شورای قشر بسیج ورزشکاران شهرستان پردیس با حضور سلسه‌پور جانشین مسؤول بسیج ورزشکاران استان تهران، محمد سیفی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان پردیس و نایب رئیس بانوان هیأتهای ورزشی در فرهنگسرای مهر بومهن برگزار شد.

بنابراین گزارش محمد سیفی رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان پردیس در ابتدا به جهت مدال آوری ورزش در آوردگاه مسابقات امیدهای آینده استان از روسای هیأتهای ورزشی قدردانی و اظهار کرد: امسال در 21 رشته ورزشی شرکت کردیم که پشتکار جمعی موجب شد تا 22 مدال برای شهرستان پردیس کسب کنیم.

وی افزود: این توسعه در رشته های مختلف باعث شادمانی است که توانستیم درچندین رشته مدال آور بوده و ورزش در شهرستان را در بعد قهرمانی در رشته‌های مختلف گسترش دهیم که این‌ امر باعث سر بلندی و پیشرفت ورزش شهرستان خواهد شد.

سیفی تصریح کرد: در بعد دیگر در بحث همگانی هم همینگونه است هر کجا که به همت شهرداری پردیس و حمایت‌های محمد لاله شهردار و رئیس هیأت همگانی هزینه کرده‌ایم.

رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان پردیس با بیان اینکه نتیجه گرفته‌ایم که این دستاوردها توانایی مجموعه ورزش شهرستان را نشان می‌دهد، اضافه کرد: همچنین در بحث مسابقات امیدهای همکاری بی‌دریغ شهرداری و شورای اسلامی شهر بومهن مانند سال قبل شامل حال ورزش شهرستان شد که از همین‌جا نهایت قدردانی را از مجموعه شهرداری داریم.

وی ادامه داد: هیات‌های ورزشی رکن اساسی دستگاه ورزش هستند و اگر درک درستی از این قضایا داشته باشیم می‌توانیم به آسیب‌شناسی در این زمینه پرداخته و هدف‌گذاری مناسبی داشته باشیم تا ورزش شهرستان در بعد قهرمانی و همگانی جایگاه مناسبی پیدا کند.

سیفی در بخشی دیگر از صحبت‌های خود اظهار کرد: با قبول میزبانی مسابقات امیدهای آینده استان تهران در 2 رشته کشتی و کبدی و حضور روسای هیات‌های مختلف ورزشی در شهرستان پردیس، فضا را برای گسترش و توسعه رشته ورزشی فراهم کردیم و نگاه هیأت ها را به صرف فعالیت در پردیس تغییر داده و توجه بیشتر آنان را به شهرستان‌ها معطوف می‌کند.

رئیس اداره ورزش وجوانان تاکید کرد: هیأت‌ها اقدامات و دستاوردهای ورزش را در سال اقتصاد مقاومتی ارائه بدهند و بحث استعدادیابی را جدی‌تر پیگیری کنند و با با کمک نواب رئیس هیأت‌ها نیز ورزش بانوان تقویت شود.

وی در خصوص برنامه‌ریزی، استعداد‌یابی و اصلاح آن و همچنین بحث تجربه با مسائل علمی و رسیدگی به چالش هیات‌های ورزشی، تشکیل کارگروه‌های تخصصی، رفع موانع و به مشکلات هیات‌ها اشاراتی داشتند.

سپس محمد سلسی‌‌پور جانشین بسیج ورزشکاران سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران اظهار داشت: ورزش یکی از مهم‌ترین مواردی است که هر فردی با قرار گرفتن در مسیرش هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ جسمی تأثیرات مثبت بسیاری را شاهد خواهد بود.

وی افزود: بسیج نیز به عنوان یکی از مجموعه‌های که شاکله مردمی دارد و در تمام اقشار به دنبال بهبود هر چه بهتر مسائل است که در این خصوص نیز برنامه‌های ویژه‌ای را پیگیر می‌کند تا بتواند در کنار جسم و روح سالم بیش از پیش برای ورزشکاران و بسیجیان فراهم کند.

جانشین بسیج ورزشکاران سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران ادامه داد: امروز بسیج با توجه به قابلیت‌ها و ظرفیت‌هایی که دارد در تلاش است تا در کنار ادارات تربیت‌بدنی بتواند بهترین برنامه‌ها را برای ورزشکاران تدوین و ارائه دهند تا این ورزشکاران بتواند در بهترین مسیر قرار بگیرند.

سلسی‌پور اضافه کرد: ورزش مهم‌ترین اصل است که موجب می‌شود تا ناهنجاری‌های اجتماعی کاهش بسیاری پیدا کند و افراد ورزشکار بسیار کمتر در معرض مشکلات و ناهنجاری‌های اجتماعی قرار می‌گیرند که این خود یکی از دغدغه‌های مسؤولان است.

وی تصریح کرد: افراد به ‌جای اینکه به ناهنجاری‌ها جذب شوند از این موارد دور و بهترین ها را برای خود رقم بزنند.

جانشین بسیج ورزشکاران سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران در خصوص ورزش گفت: امروز مقام معظم رهبری سخنان گهرباری داشتند که نیاز است همگان به بیانات معظم‌له و ائمه جمعه توجه‌ بیشتری داشته باشند.

وی همچنین در خصوص گرامیداشت نماز و نمازخانه های در محیط های ورزشی و میان ورزشکاران مطالبی ارائه داشتند.

سلسی‌پور خاطرنشان کرد: امروز در کنار زیرساخت‌هایی که ورزش نیاز است، در مسیر اخلاق و آداب ورزش نیز قدم‌هایی را برداریم تا در کنار آموزش بدنی به ورزشکاران اخلاق و آداب ورزشی و این‌گونه موارد نیز آموزش داده شود.

وی ادامه داد: افراد با آموزش‌های اخلاقی هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ جسمی ارتقا پیدا می‌کنند و این موجب می‌شود که بهترین‌ها برای جامعه ورزشی و در سطح جامعه جاری شود.

در ادامه محمد کشاورز مسؤول امور ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس در خصوص کسب مقام های متعدد و 21 مدال ارزنده در مسابقات امیدهای آینده‌ توضیحاتی ارائه داد و از هیات‌های ورزشی قدردانی و اظهار داشت: باید ورزش را به خارج از سالن‌های ورزشی هدایت کنیم و وارد فضای مدارس جهت استعدادیابی شویم.

وی افزود: روسای هیات‌ها باید به وظیفه اصلی خود با توجه به آیین‌نامه انجام دهند که هدف اصلی آن استعدادیابی، آموزش، توسعه و ترویج ورزش در سطح شهرستان پردیس است.

سپس نیلوفر موسوی کارشناس امور ورزش بانوان، در خصوص بانک اطلاعاتی ورزش بانوان با کمک نواب رئیس بانوان توضیحاتی ارائه داد و افزود: انتظار می‌رود مربیان و نایب رئیسان ارتباط مثمرثمری با اداره ورزش وجوانان داشته باشند.

انتهای‌پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا