جلسه بررسی مشکلات و راهکارهای ارتقاء و بهینه سازی سیستم مالی در شهرداری بومهن

به منظور ارتقاء و بهینه سازی سیستم اتوماسیون مالی شهرداری و بررسی مشکلات موجود، راهکارهای حل مسائل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.-

به گزارش صبح پردیس، این جلسه با حضور شهردار، کارشناس و مشاور مالی، پرسنل واحد مالی، درآمد و انفورماتیک شهرداری تشکیل و سیستم واحد مالی و کارکردهای آن مورد تجزیه و تحلیل کارشناسی قرار گرفت.

شهردار بومهن، هدف از تشکیل این جلسه را ارزیابی نقاط ضعف و قوت از سوی کارشناسان، شناسایی عوامل مناسب و راهکارهای بهینه سازی سیستم‌های اتوماسیون برشمرد.

وی عنوان کرد: ارائه راهکار به منظور ارتقاء سیستم شهرداری برای نیل به اهداف و آرمان‌های آن و نیز هدایت به سمت استفاده از جدیدترین امکانات خدمات الکترونیکی، موجب بهره‌وری خواهد شد.

علی بخشی، دغدغه کاهش هزینه‌های جاری و تلاش در راستای فعالیت بهینه و استفاده از ظرفیت‌های موجود را نشانگر اهتمام مجموعه شهرداری به منظور مدیریت هزینه‌ها در شرایط رکود اقتصادی و افزایش درآمدهای شهرداری دانست.

شهردار بومهن گفت: امید است خادمین مردم در سنگر مدیریت شهری با عمل به وظایف قانونی و جدیت در اصلاح امور، مسیر خدمت رسانی را از هر آنچه ثمره‌ای جز اتلاف انرژی و منابع مالی و انسانی در بر ندارد، پاک‌سازی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا