جلب مشارکت مردمی اولین مولفه ایجاد امنیت پایدار است

فرماندار شهرستان پردیس در نشست هماهنگی فرماندهی انتظامی شهرستان با بخشداران، دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستایی که به مناسبت هفته ناجا برگزار شده بود، برقراری و ارتقای نظم و امنیت را مهمترین وظیفه مسئولان دانست که نیازمند جلب و مشارکت مردمی است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاعرسانی فرمانداری شهرستان پردیس، در این دیدار همچنین روسای کلانتری ها و واحد های تخصصی فرماندهی انتظامی شهرستان نیز حضور داشتند.

فرماندار پردیس در ابتدا نگرانی و دغدغه عموم مردم را آسیب های اجتماعی دانست که نتایج آنها به نیروی انتظامی و دستگاه قضایی فشار وارد می کند.

رضایی گفت: شوراهای اسلامی روستایی و دهیاران که نماد مردمی بودن هستند باید برای طرح موضوع و رفع مشکلات اجتماعی رابطه تنگاتنگی با دیگر مسئولان به ویژه نیروی انتظامی که مباحث پیشگیری و مشاوره را نیز در دستور کار دارد داشته باشند.

وی افزود: شهرستان پردیس نوپا است و در بخش هایی با کمبودهایی مواجه است اما با همه این کمبودها، زحمات نیروی انتظامی برای برقراری و ارتقای نظم و امنیت نمود خوبی داشته و آمارهایی که نشان دهنده کاهش جرم و بزه و افزایش کشفیات و اقدامات موثر است این موضوع را گواهی می کند.

در ادامه بهزاد عبدیان فرمانده انتظامی شهرستان با ارائه گزارشی از اقدامات این نیرو از ابتدای سال، به بیان انتظارات نیروی انتظامی از بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی پرداخت و افزود: نظم و امنیت پایدار یک مولفه مردم محور است و انتظار داریم در روستاها که اکثر ساکنان از هم شناخت دارند با همکاری دهیاری و شورای اسلامی روستا ها و مشارکت مردم بتوان تدابیر نیروی انتظامی برای ارتقاء نظم و امنیت را پیاده سازی و فضایی مناسب تر برای زندگی و کسب و کار مردم فراهم شود.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس در ادامه افزود: پرسنل نیروی انتظامی با حمایت فرمانداری و شورای تامین و به پشتوانه مردم آماده برخورد با هرگونه بی قانونی و ایجاد مزاحمت برای شهروندان و روستاییان هستند برای حفظ آرامش و امنیت و برقراری نظم و انضباط و اجرای قانون در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

در ادامه دیگر افراد حاضر نیز با قدردانی از تلاشها و زحمات نیروی انتظامی در شهرستان پیرامون بهبود و ارتقای ارتباط دو سویه میان روستا و روستاییان و نیروی انتظامی به تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا