جذب و توزیع 80 تن برنج و روغن تنظیم بازار طی هفته آتی در شهرستان پردیس

معاون فرماندار پردیس از جذب 80 تن برنج و روغن و توزیع در چرخه تنظیم بازار شهرستان پردیس طی هفته آتی خبر داد.

به گزارش صبح پردیس، در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان پردیس گزارشی از وضعیت توزیع کالاهای تنظیم بازاری در سطح شهرستان و بازدید های انجام گرفته برای نظارت بر وضعیت توزیع و قیمت گذاری کالاها ارائه شد.

معاون فرماندار پردیس با اشاره به توزیع تمامی برنج جذب شده در دوره قبلی، از هماهنگی برای جذب بیش از ۶۰ تن برنج و توزیع در خواربار فروشی های شهرستان طی هفته آتی خبر داد.

حسین‌نژاد همچنین با اشاره به جذب ۲۰ تن روغن برای پخش در چرخه تنظیم بازار شهرستان افزود: در جلسه‌ای مقرر شد با هماهنگی بخشداری ها، دهیاری ها و اتاق اصناف, واحدهای صنفی یا مکان هایی در روستاها برای ایجاد نمایندگی فروش کالاهای تنظیم بازار معرفی شوند تا کالاها با قیمت مناسب تر و به صورت مستقیم به دست مردم برسد.

معاون فرماندار پردیس عدم وجود تاسیسات آب شرب بهداشتی در برخی بافت های صنعتی شهرستان را موجب بروز مشکلاتی در صدور پروانه های کسب دانست.

وی افزود: در جلسه ای که با اداره آب و فاضلاب، شبکه بهداشت و درمان، اداره صمت و اتاق اصناف برگزار خواهد شد در این مورد تصمیم گیری شده و امیدواریم با رفع مشکلات موجود بالغ بر ۵۰۰ شغل جدید در واحدهای صنعتی ایجاد شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: برای ساماندهی دستفروشان و بساط گران نیز برنامه ریزی هایی انجام گرفته است تا هم زمینه ای مناسب برای فعالیت این افراد به وجود بیاید و هم نظم و آرامش‌ بر معابر سواره رو و پیاده راه ها حاکم شود.

حسین نژاد به ظرفیت بالای شهرستان در تولید ماسک نیز اشاره کرد و گفت: در شهرستان از نظر توزیع ماسک به سطح اشباع رسیده ایم در تلاش هستیم با هماهنگی‌های انجام شده ضمن تامین مواد اولیه تولید ماسک، ساماندهی قیمت این محصول پرمصرف که در حال حاضر با قیمت های متنوع توزیع می شود را نیز در اسرع وقت انجام دهیم.

منبع: فرمانداری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا