شهردار پردیس:

جذب درآمد پایدار با حمایت از سرمایه‌گذاران میسر می‌شود/ نگاه مدیریت شهری پردیس در اجرای پروژه‌های عمرانی و خدمات‌رسانی است

شهردار پردیس گفت: جذب مشارکت سرمایه‌گذاران، راهکار برون رفت از درآمدهای ناپایدار است و از سرمایه‌گذاران برای جذب درآمد پایدار شهری حمایت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، مرتضی همتی روز شنبه در حاشیه برگزاری کارگروه تخصصی سرمایه گذاری شهرداری پردیس اظهار داشت: با شناسایی دقیق فرصت های سرمایه گذاری شهری نظیر پارک علم و فناوری، نواحی کارگاهی فاز هفت در سطوح مختلف قابل اجرا است.

وی افزود: آماده سازی بسته های پیشنهادی برای ارائه به سرمایه گذاران، اجرای سیاست های تشویقی، تسریع در اخذ و صدور مجوز های لازم و تعریف اهداف قابل انعطاف کوتاه و بلند مدت از راهکارهای جذب مشارکت سرمایه گذاران در پردیس است.

شهردار پردیس با اشاره به اینکه رشد و توسعه مهمترین پیش نیاز توسعه پایدار شهری و بهره گیری از ظرفیت سرمایه گذاری است اظهار داشت: نگاه مدیریت شهری پردیس در اجرای پروژه های عمرانی، خدمات رسانی است اما در شرایط اقتصادی فعلی نمی توان طرحی را بدون پیوست های اقتصادی و غفلت از صرفه و صلاح شهر و شهرداری تعریف و اجرا کرد.

وی ضریب ۲ شاخص سود و امنیت را فرمول ترغیب سرمایه گذاران برای ورود به چرخه توسعه شهری عنوان کرد و گفت: سیاست شهرداری پردیس در سرفصل جذب سرمایه گذاری، سیاست برد – برد یعنی سود شهرداری و مشارکت کنندگان است.

شهردار پردیس گفت: سه عامل ساختار اداری منسجم، نظام حقوقی مجرب و بهره گیری از توان کارشناسان متخصص در امر کارگزاری اقتصادی، پشتوانه های اصلی تحقق این هدف به شمار می آیند.

همتی ۲ رویکرد شتابزدگی و سکون را آفتی بزرگ برای جذب مشارکت سرمایه گذاری دانست و اظهار داشت: نگاه دولت به امر سرمایه گذاری مثبت است و می توان از این فرصت برای تغییر در برخی ضوابط دست و پا گیر استفاده و به دور از شتابزدگی و با گام های حساب شده و محکم در این مسیر حرکت کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا