جاده‌های هراز و فیروزکوه برفی و مه‌آلود است

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: از شب گذشته بر اثر بارش برف و باران در محورهای هراز و فیروزکوه سطح جاده‌ها لغزنده شد و استفاده از تجهیزات زمستانی برای خودروها الزامی است.

به گزارش صبح پردیس، سرهنگ ایرج کهریزی اظهار داشت: امروز، ۲۳ آبان تمامی محورهای شرق استان تهران بر اثر بارندگی لغزنده است و در محدوده گردنه گدوک شاهد بارش برف و باران و مه گرفتگی هستیم.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش‌های تصویری دریافتی، ترافیک در مسیرهای هراز، فیروزکوه، آزادراه حرم تا حرم و محور امام رضا(ع) عادی و روان است و به رانندگان توصیه می‌شود با توجه به لغزندگی جاده ها با احتیاط رانندگی کنند.

فرمانده پلیس راه ویژ شرق استان تهران همچنین به رانندگان توصیه کرد تا سفرهای غیر ضروری را حذف کنند و در صورت الزام به سفر با همراه داشتن تجهیزات زمستانه به ویژه زنجیر چرخ و اطمینان از سالم بودن بخاری، برف پاک کن راهی سفر شوند.

کهریزی ادامه داد: نیروهای پلیس راهور در تمامی محورها حضور فعال دارند و حرکت رانندگان را رصد کرده و با رانندگان بی توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی برخورد قانونی می‌کنند.

وی افزود: رانندگان در زمان مه گرفتگی فاصله اصولی را با خودروهای جلویی حفظ کنند و با پرهیز ازسرعت و سبقت غیر مجاز سفر ایمن داشته باشند.

رانندگان می توانند قبل از شروع سفر وضعیت ترافیکی را از سامانه ۱۲۰ پلیس راهور به نشانی www.rahvar120.ir و سامانه ۱۴۱ راهداری مطلع شوند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا