مدیرکل امور مالیاتی شرق استان در دیدار با امام جمعه پردیس :

تکریم ارباب رجوع توام با عدالت در مالیات ستانی اولویت اصلی اداره کل امور مالیاتی شرق استان تهران است

مدیر کل امور مالیاتی شرق استان تهران به مناسبت هفته فرهنگ مالیات با امام جمعه شهرستان پردیس دیدار کرد و گفت: تکریم ارباب رجوع ،سلامت اداری، مبارزه با فساد و فرار مالیاتی واز سوی دیگر عدالت در مالیات ستانی اهداف مهم اداره کل امور مالیاتی شرق استان است.

به گزارش صبح پردیس به نقل از روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی شرق استان تهران، سعیدی در ادامه اظهار داشت: در نظرگرفتن شرایط اقشار کم درآمد و آسیب پذیر جامعه مورد توجه سازمان امور مالیاتی و این اداره کل می باشد و در این راستا ، اجرای مالیات های خود اظهاری براساس تبصره ماده ۱۰۰ قانون مالیاتهای مستقیم مورد دستور اولیه بوده بطوری که بالغ بر ۷۰٪ از کسبه مشمول این طرح ، مالیات آنها بدون افزایش قطعی شده است که این امر زمینه ساز تعامل با مودیان واعتماد سازی عمومی است.

سعیدی بیان کرد: برگزاری جلسات حضوری مدیر کل با مودیان در روزهای سه شنبه ، برپایی میز خدمت در ادارات امور مالیاتی شرق استان ، اطلاع رسانی موارد قانونی به اصناف در خردادماه مالیاتی در سایت ها ازجمله اقدامات اداره کل جهت تکریم ارباب رجوع بوده است.

وی خاطر نشان کرد: اداره کل امور مالیاتی شرق استان به لحاظ کیفی از سلامت اداری مطلوبی برخوردار است واز سوی دیگر دقت در رسیدگی های مالیاتی و بررسی دقیق اسناد مدارک ابرازی مودیان طبق ماده ۹۷ ق.م.م ومبارزه با فرار مالیاتی می تواند خود گامی جهت تحقق حقوق حقه مردم ودولت باشد.

در ادامه امام جمعه پردیس بیان کرد: در شرایط فعلی وحضور همه گیر بیماری کرونا وشرایط اقتصادی می بایست شرایط اقشار آسیب پذیر را در نظر گرفت.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری گفت: باید بیشتر محوریت از طریق مبارزه با فرار مالیاتی و وصول مالیات از افرادی که درآمد های بالایی دارند باشد که این موضوع مورد اقبال عمومی مردم و کسبه می باشد.

وی خاطر نشان کرد :برگزاری میز خدمت در نماز جمعه و ارتباط موثر با اصناف می تواند زمینه ساز تکریم هرچه بیشتر مودیان در نظام جمهوری اسلامی باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا