تکدی گری سازمان‌یافته توسط اتباع خارجی در شهرستان پردیس/ اقدامات مؤثر برای دستگیری و طرد اتباع خارجی غیرمجاز

معاون سیاسی و انتظامی فرماندار شهرستان پردیس گفت: تکدی گری سازمان‌یافته توسط اتباع خارجی را یکی از آسیب‌های نوظهور شهرستان پردیس است و با عزم جدی بایستی با آن برخورد شود.

به گزارش صبح پردیس، صادق بنیادی در هشتمین نشست کمیسیون اتباع و مهاجرین خارجی شهرستان پردیس که به ریاست معاون سیاسی و انتظامی فرماندار و مسئولان شهرستان پردیس برگزار شد، با اشاره به اقدامات مؤثر شهرستان برای دستگیری و طرد اتباع خارجی غیرمجاز اظهار کرد: عملکرد شهرستان در این زمینه با اهتمام نیروی انتظامی، شهرداری‌ها و سایر ادارات متولی بسیار خوب بوده که منجر به کسب رتبه برتر در استان تهران شده است.

وی تکدی گری سازمان‌یافته توسط اتباع خارجی را یکی از آسیب‌های نوظهور شهرستان دانست و افزود: این پدیده ناهنجاری‌های بسیاری را در سطح اجتماع به وجود آورده که ممکن است منجر به بروز بزه‌های مختلفی شود، ازاین‌رو اعضای کمیسیون باید با عزم جدی برای برخورد با این پدیده وارد عمل شوند.
معاون سیاسی و انتظامی فرماندار پردیس به اهمیت در دست بودن آمار و اطلاعات دقیق از اتباع مجاز و غیرمجاز ساکن در شهرستان برای برنامه‌ریزی‌هایآتی و انجام وظایف کمیسیون تأکید کرد و از شرکت عمران شهر پردیس و اداره آموزش‌وپرورش خواست در اسرع وقت نسبت به ارائه این آمار در حیطه فعالیت خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا