شهردار پردیس خبر داد؛

تکمیل 15 هکتار فضای سبز بوستان نورالشهدا در سال 98/ توزیع 30 هزار اصله نهال در میان شهروندان شهر پردیس

شهردار پردیس با اشاره به تکمیل 15 هکتار فضای سبز بوستان نورالشهدا در سال 98، گفت: توزیع 30 هزار نهال در میان شهروندان شهر پردیس توزیع می‌شود.

به گزارش صبح پردیس، کورش گلریز در مراسم روز درختکاری که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین توسلی امام‌جمعه شهرستان، حسن لاله نایب‌رئیس، حسینعلی سلیمانی فر رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی، ناصر چراغی رئیس کمیسیون ورزشی و هادی سوهانی رئیس کمیسیون فرهنگی هنری شورای اسلامی شهر پردیس، دیگر مسئولان شهر و شهرستان و جمعی از دانش آموزان در بوستان نورالشهدا برگزار شد، اظهار داشت: خوشبختانه شهر پردیس دارای شهروندانی فرهنگی و علاقه‌مند به محیط‌زیست است و استقبال کم‌نظیر این عزیزان از طرح توزیع نهال در اسفندماه هر سال، خود مهر تأییدی بر این مدعی است.

وی افزود: شهرداری پردیس طی هر سال و در روز درختکاری و آغاز هفته منابع طبیعی نسبت به اجرای برنامه‌ای ویژه با حضور مسئولان و دانش آموزان مبادرت می‌ورزد تا در خصوص اهمیت حفاظت از محیط‌زیست و کاشت و نگهداری از درختان، فرهنگ‌سازی شود.

شهردار پردیس ادامه داد: امسال نیز این برنامه در مقدس‌ترین و نورانی‌ترین نقطه شهر پردیس یعنی بوستان نورالشهدا و در جوار آستان مقدس شهدای گمنام با شعار «به یاد و نام شهدا درخت خواهیم کاشت»، برگزار شد.

گلریز با اشاره به مشخصات فیزیکی بوستان نورالشهدا بیان داشت: بوستان نورالشهدا با مساحتی بالغ‌بر 15 هکتار به‌عنوان یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های شهرداری پردیس است که فاز نخست آن طی سال جاری افتتاح و بهره‌برداری رسید و تاکنون در چهار هکتار از آن فضای سبز شامل انواع پوشش گیاهی و درخت ایجاد و بودجه لازم برای اتمام طرح فضای سبز این طرح بزرگ عمرانی برای سال 98 دیده‌شده است.

وی اضافه کرد: مجموعه شهرداری پردیس طی سالی که در واپسین روزهای آن به سر می‌بریمبیش از 6 هکتار فضای سبز جدید ایجاد کرد.
شهردار پردیس تصریح کرد: علاوه بر این، از روز شنبه هفته آینده طرح توزیع 30 هزار اصل نهال در میان شهروندان اجرا می‌شود تا علاقه‌مندانبه محیط‌زیست بتوانند محیط زندگی خود را زیباتر از گذشته بسازند.

گلریز گفت: همچنین کاشت گل‌های فصلی در آستانه سال نو و در قالب طرح استقبال از بهار به‌منظور زیبایی هرچه بیشتر شهر و جلب رضایت شهروندان از سوی سبزبانان شهرداری پردیس در حال اجراست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا