توزیع سیار کالاهای اساسی در پردیس/ ۲۸۲ تن کالای تنظیم بازار ویژه نذورات در پردیس توزیع می شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس گفت: کالاهای اساسی با هدف عدالت توزیعی سهمیه تخصیصی در مناطقی که هنوز امکانات سرویس دهی کامل نشده به صورت سیار توزیع می‌شود.

به گزارش صبح پردیس، حامد سوریان گفت: طی ۲۵ روز گذشته حدود ۴۰ تن مرغ منجمد با نرخ مصوب ۱۳ هزار و ۹۰۰ تومان به صورت سیار در روستاها و فازهای ۸ و ۱۱ مسکن مهر پردیس توزیع شده است.

وی با اشاره به شرایط بهداشتی و سلامت مرغ منجمد در سطح شهرستان، اظهار داشت: مرغ های منجمد توزیعی با همکاری اداره دامپزشکی و نظارت بر توزیع مرغ منجمد با حفظ زنجیره سرمایی پس از تایید نهایی در سطح شهرستان با نرخ مصوب توزیع می شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس گفت: توزیع سیار اقلام اساسی برای نخستین بار در شهرستان پردیس به ابتکار اداره صنعت، معدن و تجرات و همکاری فرمانداری شهرستان اجرا می شود.

سوریان با اشاره به مراکز توزیع مرغ منجمد در شهرستان پردیس گفت: پایگاه محله پردیسان در فاز ۳ پردیس و نرسیده به خیابان حاج منصور در شهر بومهن مراکز توزیع مرغ منجمد هستند و در حال حاضر برای توزیع مرغ محدودیتی نداریم.

وی ادامه داد: واحدهای صنفی متقاضی توزیع مرغ منجمد تنظیم بازار که در رسته مرغ فروشی جواز دارند، می توانند با مراجعه با اداره صنعت مجوز توزیع را دریافت و با نصب بنر در مقابل مغازه، سهیمه مرغ منجمد را دریافت و اقدام به توزیع کند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس افزود: با توجه به اینکه محدودیتی در عرضه مرغ منجمد نداریم واحدهای صنفی مرغ فروشی در میادین تره بار با ارائه معرفی نامه از طرف شهرداری می توانند سهیمه مرغ منجمد تنظیم بازار دریافت کنند.

سوریان با اشاره به میزان شکر توزیعی تنظیم بازار، اظهار داشت: طی سه ماه تابستان در حدود ۶۳ تن سهمیه شکر با نرخ مصوب ۸ هزار و 700 تومان در بسته های یک کیلو گرمی جذب و در سطح شهرستان توزیع شد.

*۲۸۲ تن کالای تنظیم بازار در پردیس توزیع می‌شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس گفت: حدود ۲۸۲ تن کالای اساسی تنظیم بازار ویژه نذورات و هیات های مذهبی در ماه صفر در سطح شهرستان پردیس توزیع می شود.

سوریان افزود: ۱۵ تن برنج، ۱۵۰ تن گوشت منجمد، ۶۰ تن روغن نباتی و ۵۰ تن مرغ بدون در نظر گرفتن نوسانات ارزی، هزینه های تولید کالاهای اساسی با نرخ مصوب دولتی تنظیم بازار بین مردم و هیات های مذهبی توزیع می شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا