تورهای بازدید عمومی و صنفی از پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود

تورهای بازدید عمومی و صنفی از پارک فناوری پردیس به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی و با هدف آشنایی ساکنان شهرستان پردیس با فضا و دستاوردهای پارک برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، تورهای بازدید عمومی برای عموم مردم و گروه‌های دانش‌آموزی تدارک دیده شده است، بازدید صنفی نیز برای اصناف، صنعتگران، کارکنان ادارات دولتی و گروه‌های دانشجویی پیش بینی شده است.

بازدیدهای عمومی از فضاهای عمومی است، در بازدیدهای صنفی، علاوه بر فضاهای عمومی پارک از نمایشگاه دائمی محصولات پارک و شرکت‌های متناظر که در حوزه مرتبط با صنف مربوطه فعالیت می‌کنند، هم بازدید خواهد شد.

این بازدیدها از چهارشنبه ۲۶ آبان‌ تا چهارشنبه سوم آذرماه برگزار می شود.

علاقه مندان برای ثبت نام بازدید فردی ازطریق لینک https://evand.com/events/pardistour اقدام کنند.

هفته جهانی کارآفرینی (GEW) بزرگترین رویداد هماهنگ برای ترویج و ترفیع کارآفرینی در جهانی است که هر سال در بازه زمانی ۱۸ تا ۲۴ نوامبر برابر با ۲۷ آبان ماه تا ۳ آذر ماه برگزار می‌شود.

در این رویداد هماهنگ، با تشویق افراد تلاش می‌شود تا نسل جدیدی از (نسل بعدی) کارآفرینان به راه‌اندازی کسب و کار فکر کنند و کسب و کار شخصی خود را آغاز کنند. از این طریق، کارآفرینان بالقوه به عرصه کارآفرینی وارد می شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا