برخورد قاطع با حذف پارکینگ یا تغییر کاربری در پردیس

سرپرست شهرداری پردیس گفت: برخورد قاطع با حذف پارکینگ یا تغییر کاربری در پردیس توسط واحدهای مسکونی و تجاری انجام می‌شود.

به گزارش صبح پردیس، کورش گلریز در نخستین نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه که با حضور سید علی موسوی جوردی رئیس شورای اسلامی شهر پردیس، سعید روحانی سرپرست روابط عمومی شورای اسلامی شهر و شهرداری پردیس و … برگزار شد، اظهار داشت: قبل از بیان هر موضوعی باید پیشاپیش عید نوروز و حلول دوباره بهار طبیعت را خدمت مردم ایران اسلامی، شهروندان گرامی پردیس و اصحاب رسانه زحمتکش تبریک عرض کنم.

وی افزود: شورای اسلامی و شهرداری در قالب مجموعه مدیریت شهری، جدای از یکدیگر نبوده و همراهی آنها به توسعه همه‌جانبه شهر و رفاه بیشتر شهروندان می‌انجامد.

برخورد قاطع شهرداری پردیس با تغییر کاربری یا حذف پارکینگ

گلریز در ادامه از برخورد قاطع شهرداری پردیس با تغییر کاربری یا حذف پارکینگ از سوی واحدهای تجاری و مسکونی خبر داد و گفت: شهرداری پردیس از ابتدای شکل گیری تا کنون به ندرت جواز واحدی را بدون پارکینگ صادر کرده است.

سرپرست شهرداری پردیس تصریح کرد: از این رو، با مجتمع های متخلف که با حذف یا تغییر کاربری پارکینگ خود مشکلاتی را برای شهر و شهروندان ایجاده کرده اند با قاطعیت برخورد می شود.

وی بیان کرد: علاوه بر این طی سال آینده با مجوز و همراهی شورای اسلامی شهر پردیس سیاست های تشویقی برای افرادی که نسبت به احداث پارکینگ اضافی در مجتمع های خود اقدام کنند، در نظر گرفته می شود.

بر پایه این گزارش، در پایان نخستین نشست خبری رئیس شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری پردیس، خبرنگاران و اصحاب رسانه با تقدیم لوح سپاس و هدیه یادبود، تجلیل شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا