تعیین تکلیف اراضی تحت مالکیت بنیاد مستضعفان در شهرستان پردیس

جلسه تعیین تکلیف اراضی تحت مالکیت بنیاد مستضعفان در شهرستان پردیس به ریاست عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، در این جلسه حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان، ملیحه باقری معاون فنی و عمرانی فرماندار، خدادادی بخشدار بومهن، مدیر املاک بنیاد مستضعفان شرق استان تهران، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، شهردار بومهن، رئیس اداره ثبت اسناد و املاک و رئیس مجمع خیرین شهرستان حضور داشتند.

پس از تشریح اقدامات انجام گرفته در راستای مصوبات جلسه پیشین مقرر شد؛ بخشداری بومهن به منظور جمع بندی و ارائه گزارشی از خدمات ارائه شده در مناطق تحت مالکیت بنیاد مستضعفان در شهر بومهن، جلسه ای را با ادارات خدمات رسان برگزار کند و اطلاعات موجود تجمیع شود.

همچنین ضمن هماهنگی با ادارات نوسازی مدارس استان، آموزش و پرورش و گاز شهرستان، مشکل آغاز به کار عملیات عمرانی احداث مدرسه خیر ساز در شهر بومهن پیگیری و نتیجه به مجمع خیرین مدرسه ساز و فرمانداری اعلام شود.

تعیین مشخصات اراضی با کاربری آموزشی متعلق به بنیاد مستضعفان توسط اداره آموزش و پرورش با همکاری بنیاد و شرکت عمران شهر پردیس، گردآوری مشخصات ساکنان و اراضی تحت مالکیت بنیاد مستضعفان، تهیه نقشه های یو تی ام محدوده تحت مالکیت بنیاد و تطبیق با نقشه های موجود در شهرداری بومهن با نظارت اداره ثبت اسناد و املاک و تعیین تکلیف مدرسه ۱۲ کلاسه واقع در میدان عدالت شهر پردیس توسط معاونت عمرانی فرمانداری از مصوبات این جلسه بود.

منبع: فرمانداری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا