امام جمعه موقت پردیس:

تعویض شهردار طی دوره ۴ ساله توسط اعضای شورای اسلامی شهر پردیس یکی از ایرادات مهم این شورا است

امام جمعه موقت شهرستان پردیس گفت: در سالی که به نام تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها نام گذاری شده است، موظف به حمایت از تولید کنندگان داخلی و همیاری برای رفع موانع تولید هستیم.

به گزارش صبح پردیس به نقل از ایرنا، حجت الاسلام «سید حسین حسینی تبار» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس در جمع نماز گزاران اظهار داشت: ایران اسلامی ما در تولیدات دارویی، نانو، انرژی هسته ای و غنی سازی با همت جوانان انقلابی و ولایتمدار در دنیا پیشرو است و با حمایت از تولید کننده داخلی بستر رشد و بالندگی جوانان دانشمند ایرانی را فراهم کنیم.

وی با اشاره به واردات بی رویه برخی از کالاها،اظهار داشت: برخی از محصولات در داخل کشور تولید می شود اما واردات بی رویه آنها ورشکستگی تولید کننده داخلی را به همراه دارد و نظارت مسئولین بر واردات کالاها در سال جدید یک ضرورت است.

امام جمعه موقت شهرستان پردیس گفت: تولید کننده داخلی احتیاج به تشویق، تسهیلات با سود کم و اصلاح امور مالیاتی دارد، برخی از قوانین مالیاتی مانعی جدی برای کارگران و تولیدکنندگان هستند و این در حالی است که در برخی از موارد شاهد فرار مالیاتی برخی از افراد در داخل کشور هستیم.

حسینی تبار ادامه داد: تولیدکنندگان نیز موظف به تولید کالای با کیفیت هستند تا مردم به جای خرید کالای وارداتی، خرید کالای ایرانی را جایگزین کنند.

وی افزود: برخی از مسئولان به جای استفاده از خودروی خارجی از خودروی تولید داخل کشور استفاده کنند تا الگویی مناسب برای سایر هموطنان ما در استفاده از کالای با کیفیت داخلی باشند.

امام جمعه موقت شهرستان پردیس با تاکید بر ضرروت حضور پر شور مردم در انتخابات پیش رو، اظهار داشت: بنا بر منویات مقام معظم رهبری، انتخابات ۱۴۰۰ روح تازه ای در ایران اسلامی می دمد و برخلاف شروع سال ۱۳۰۰ که حضور بیگانگان و دشمنان را داشتیم، سال ۱۴۰۰را با وحدت و همدلی آحاد مردم برای انتخاب آزادانه سرنوشت خود شروع می شود.

حسینی تبار با اشاره به شاخص‌های رئیس جمهوری آینده، اظهار داشت: ایمان قوی، مدیریت ، کفایت، عدالتخواهی و ضد فساد بودن و داشتن روحیه جهادی، شاخصه های مهم و اصلی برای رئیس جمهور آینده هستند.

وی ادامه داد: در حوزه سیاست خارجی هر گاه تحریم ها به شیوه عملی رفع شد ما هم برای حضور در برجام اقدام می‌کنیم و اگر تحریم ها لغو نشوند ماهم به برجام برنمی‌گردیم.

امام جمعه موقت شهرستان پردیس با ابراز نارضایتی از عملکرد شوراهای اسلامی شهر، اظهار داشت: شوراهای اسلامی شهر عملکرد قابل قبولی نداشتند و در این راستا شوراهای اسلامی به رشد و بالندگی کافی و لازم برای امور شهری نرسیدند.

حسینی تبار ادامه داد: تعویض شهردار طی دوره ۴ ساله توسط اعضای شورای اسلامی، یکی از ایرادات مهمی است که به کار شوراهای اسلامی شهر وارد است و فرصت طلایی ۴ ساله برای رسیدگی به امور شهر را از شهردار سلب می کند.

وی افزود: درآمد حاصل از ساخت و ساز و کمیسیون ماده ۱۰۰ را نمی توان درآمد پایدار شهرداری دانست، شهرداری باید راهکاری بهتری برای کسب درآمد پایدار داشته باشد.

امام جمعه موقت شهرستان پردیس تاکید کرد: انقلابی که بر پایه خون شهیدان و جوانان پایه گذاری شده بسیار ارزشمند است و باید با جان و دل از آن در مقابل تمام بلایای داخلی و خارجی محافظت کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا