فرماندار پردیس:

تعامل بسیج و ادارات پردیس می‌تواند سرعت حل مشکلات را افزایش دهد

فرماندار شهرستان پردیس در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و فرماندهان حوزه های شهرستانی، بر اهمیت تعامل بسیج و ادارات برای رفع مشکلات تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، ظفر پورابراهیم با بیان مطلب فوق اظهار داشت: بنده به عنوان یک بسیجی در خدمت مردم شهرستان خواهم بود و از ظرفیت های بسیج برای حل مشکلات استفاده می کنم و اطمینان دارم با استفاده از این ظرفیت می توان مشکلات را رفع کرد.

رئیس شورای تامین شهرستان ادامه داد: انباشت مسائل و مشکلات در سیستم های اداری و خدمت رسانی وجود دارد و رفع این مشکلات با حرکتی جهادی و خیزش عمومی امکان‌پذیر است بنابراین استفاده از همه ظرفیت‌ها به ویژه بسیج به عنوان یک نیروی بزرگ سازمان یافته مردمی تاثیر فراوانی در رفع مشکلات خواهد داشت.

پورابراهیم از فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان خواست؛ ظرفیت‌های معاونت های مختلف بسیج و دستگاه‌های اداری را احصا کند تا بتوان در قالب تفاهم نامه فی مابین و به صورت کاربردی از این پتانسیل ها به صورت دو طرفه برای خدمت رسانی جهادی و گره گشایی از مشکلات مردم بهره‌برداری کرد.

ابراهیم گرمابدری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج علی ابن موسی الرضا(ع) شهرستان پردیس نیز در این جلسه از آمادگی کامل مجموعه سپاه و بسیج برای همکاری های بیشتر و کمک به رفع موانع و مشکلات موجود در شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا