فرماندار پردیس:

تصویربرداری از برگه رای غیرقانونی است/ ستاد پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی شهرستان پردیس آماده برخورد با هنجارشکنان است

فرماندار شهرستان پردیس گفت: تصویربرداری از برگه رای غیر قانونی است و توسط نمایندگان فرماندار و عوامل اجرایی از آن جلوگیری می‌شود.

به گزارش صبح پردیس به نقل از ایرنا، «عبدالعظیم رضایی» در حاشیه بازدید از ستادهای انتخاباتی شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با همراهی اعضای شورای تامین (فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان، رئیس اطلاعات، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده مقاومت ناحیه بسیج) از ستادهای انتخاباتی در سطح شهرستان بازدید و روند تبلیغات و وضعیت ستادها ارزیابی شد.

وی با اشاره به رصد کامل فعالیت های انتخاباتی درسطح شهرستان گفت: مبادی ورودی و خروجی شهرستان، جابجایی‌های گروهی جمعیت، فعالیت های فضای مجازی، هر گونه اقدامات در خصوص خرید و فروش آرا و برهم زدن نظم و امنیت انتخابات شهرستان توسط نیروهای انتظامی و امنیتی رصد و با آن مقابله می شود.

رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان ادامه داد: شورای تامین از مدت ها قبل طرح ارتقای امنیت و سلامت انتخابات را تهیه و زمینه های اجرای آن را فراهم کرده است.

رضایی افزود: ستاد پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی شهرستان نیز با انجام اقدامات پیشگیرانه و اطلاع رسانی عمومی از جرائم انتخاباتی، آماده برخورد قانونی با هنجار شکنان و متخلفان است.

وی با اشاره به برگزاری جلسه با نامزدهای انتخابات، اظهار داشت: در جلسه یاد شده و در طی بازدیدهای امروز، بار دیگر تذکرات لازم به همه نامزدها داده شد تا در روزهای منتهی به انتخابات هیچ فرد یا گروهی نتواند با انجام فعالیت های خلاق قانون حق دیگران را تضییع کرده و سلامت و امنیت انتخابات را به چالش بکشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا