تشکیل کمیته ویژه جهت ساماندهی محلات کم برخوردار بومهن


ستاد ساماندهی محلات کم برخوردار شهرستان پردیس به ریاست ظفر پورابراهیم فرماندار شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری پردیس تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، این جلسه با محوریت دو محله منظریه و شهرک امام رضا (ع) در شهر بومهن که از سوی ستاد ملی ساماندهی محلات کم برخوردار کشور دنبال محله های پایه در شهرستان معرفی شده اند برگزار شد.

در ابتدا فرماندار پردیس با اشاره به دغدغه های روزمره مردم بر پرهیز از انجام کارهای نمایشی تاکید کرد و گفت: برنامه ریزی و تصمیم سازی برای اقدامات کاربردی به صورت جهادی و در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند آبادانی و بهبود مستمر وضعیت این مناطق را در پی داشته باشد.

در ادامه روسای ادارات مرتبط به بیان مشکلات این دو محله و پیشنهادات خود پرداختند و مباحثی از جمله ساماندهی مسکن، ارتقای وضعیت آموزشی، بهبود معیشت با توانمندسازی ساکنان و افزایش خدمات شهری یچبا حمایت و اقدامات سازمان های مرتبط مورد تاکید قرار گرفت.

این دو محله در حوزه بخشداری بومهن قرار دارد و مقرر شد کمیته ویژه ای برای هر دو محل با حضور نماینده فرماندار، بخشدار، شهردار و دیگر دستگاه های عضو تشکیل و روند اجرای برنامه ها پیگیری شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا