ترافیک سنگین در هراز و فیروزکوه

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: ترافیک در محور‌های هراز و فیروزکوه فوق‌سنگین گزارش شده است.

به گزارش صبح پردیس، سیاوش محبی در خصوص‌ ترافیک محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم اظهار کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از محور هراز با ترافیک فوق‌سنگین در جریان است، آمد و شد خودروها از جنوب به شمال هراز بسیار کند صورت می‌گیرد و مسافرانی که قصد ورود به این محور را دارند حتی‌المقدور ساعات پیک راه‌ها را برای ورود به جاده‌ها انتخاب نکنند.

وی بیان کرد: تردد در محور فیروزکوه نیز مانند هراز با ترافیک فوق‌سنگین در جریان است و متأسفانه مسافران به یک‌باره وارد این محور شده‌اند.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: به دلیل عدم گنجایش محورها شاهد این ترافیک سنگین در این دو محور مواصلاتی به سمت شهرهای شمالی هستیم.

تردد در محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و روان

وی با بیان اینکه عوامل پلیس‌ راهور با آمادگی صد درصدی و تمام تجهیزات در محور حضور دارند اظهار کرد: تردد در محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و روان گزارش شده است، رانندگان در این شرایط باید با صبر و حوصله رانندگی کنند و از تخلفات حادثه‌ساز پرهیز کنند زیرا پلیس طبق قانون با آنها برخورد خواهد کرد.

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی نداشتیم، گفت: مسافران در چنین شرایطی مدیریت زمان سفر را رعایت کنند تا با ترافیک‌هایی این‌گونه مواجه نشود، مسافرانی که وارد ترافیک‌های سنگین شدند باید با صبر و شکیبایی تردد و رسیدن به مقصد صبر کنند.

وی در پایان متذکر شد: مسافران نوروزی قبل از ورود به محورها باید با تماس با پلیس‌راهور و اداره راه از وضعیت ترافیکی اطلاع پیدا کنند و در غیر این صورت سفر خود را به زمان‌های دیگر موکول کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا