ترافیک سنگین برخی از جاده‌های شمالی را یکطرفه کرد

سرپرست پلیس راه کشور اعلام کرد: در همه جاده های کشور شاهد ترافیک سنگین هستیم و آزاد راه تهران – شمال و جاده چالوس از ساعت ۹ صبح امروز /سه شنبه / یکطرفه شده است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، سرهنگ سیاوش محبی اظهار داشت: محدودیت های تردد تا زمانی که ترافیک سنگین باشد در جاده ها اعمال می شود.

وی با اشاره به وضعیت ترافیک جاده ها، اظهار داشت: جاده های هراز ، فیروز کوه، چالوس، آزاد راه تهران – شمال، آزاد راه قزوین – رشت سنگین و در جاده فیروز کوه ترافیک پر حجم و روان است.

سرپرست پلیس راه کشور خاطرنشان کرد: تردد از جاده چالوس مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است و شاهد ترافیک سنگین در مسیر (جنوب به شمال) محدوده بیلقان و حدفاصل دوراهی شهرستانک تا پیچ سرهنگ و حدفاصل پل زنگوله تا سیاه بیشه و ترافیک نیمه سنگین در محدوده های پل خواب و تونل البرز هستیم.

محبی افزود: در آزادراه تهران – شمال حدفاصل تونل ۱۸ تا انتهای مسیر، جاده هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده های مشا ، آب اسک ، بایجان و سه راهی چلاو نیز ترافیک سنگین داریم.

وی به رانندگان توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیر مجاز و حرکات نمایشی و مدیریت زمان و استراحت بین فواصل رانندگی سفری ایمن داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا