سرپرست پلیس راه:

ترافیک در جاده‌های هراز و چالوس مسیر شمال به جنوب سنگین است

سرپرست پلیس راه کشور گفت: در جاده کوهستانی هراز ترافیک از شمال به جنوب در محدوده های نارنجستان، سه راهی چلاو و پلور سنگین است.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا، سرهنگ سیاوش محبی اظهار داشت: در مسیر فیروز کوه تردد خودروها روان است و رانندگان می توانند از مسیر جایگزین جاده فیروز کوه برای سفر به استانهای شمالی استفاده کنند.

وی ادامه داد: مسیرهای امام رضا(ع) و حرم تا حرم تردد روان است و گره ترافیکی در این مسیرها گزارش نشده است.

سرپرست پلیس راه کشور با اشاره به ترافیک سایر مسیرها، توضیح داد: در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) محدوده های بیلقان ، کندر، سرودار و آدران و مسیر (شمال به جنوب) محدوده میانک ترافیک سنگین است.

محبی ادامه داد: مسیرهای آزادراه قزوین – کرج محدوده گلشهر و حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک و آزادراه قم – تهران حدفاصل مرتضی گرد تا پل اتوبان آزادگان نیر شاهد ترافیک سنگین هستیم.

وی افزود: براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع ، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن ها به روال عادی در جریان است.

سرپرست پلیس راه کشور گفت: طی شبانه ‌روز گذشته ، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۴۶۳ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری ، نسبت به روز قبل ۳.۲ درصد افزایش را نشان می دهد و سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۲.۷ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ اعلام شده است که رانندگان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب نمایند.

محبی با اشاره به محدودیتهای جاده هراز ،توضیح داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۲۲:۰۰ روز جمعه مورخ ۲۷ تیرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۲۲:۰۰ همان روز از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تردد کلیه تریلرها کماکان ممنوع می باشد، اظهار داشت: تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۰۶:۰۰ الی ۲۴:۰۰ امروزجمعه ۲۷ تیر از محور هراز ممنوع است و اجرای محدودیت ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد ، با هماهنگی اجرای محدودیت ها لغو می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا