تجلیل فرماندار پردیس از مسئولان اداره آموزش و پرورش این شهرستان

فرماندار شهرستان پردیس به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم، با مسئولان اداره آموزش و پرورش دیدار و از فرهنگیان شهرستان تجلیل کرد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، در این دیدار که با حضور حجت الاسلام حسینی امام جمعه و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان انجام گرفت، فرماندار پردیس ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم، آموزش و پرورش را بنیادی ترین نهاد تعلیم و تربیتی کشور دانست.

رضایی اظهار داشت: شرایط ناشی از بیماری کرونا موجب شد تا فعالیت‌های حضوری دانش آموزان برای تعلیم و تربیت کم شود و وظیفه سنگین فرهنگیان اینجا نمود پیدا می‌کند تا بتوانند آینده‌سازان کشور را به بهترین وجه آموزش دهند و نظارت ها بر نحوه آموزش و سنجش اطلاعات و معلومات دانش‌آموزان نیز باید بسیار جدی گرفته شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان نیز پیشرفت های به دست آمده و ارتقای رتبه اداره آموزش و پرورش شهرستان در سطح استان، همچنین ارتقای سطح علمی دانش آموزان را مرهون تلاش های بی شائبه و خالصانه مدیران، معاونان و همه فعالان این بخش و قابل تقدیر دانست.

وی خاطرنشان کرد: دستیابی به قله‌های رفیع علمی و فرهنگی نیازمند تلاشی مستمر و ایجاد شرایط مناسب برای رقابت سالم است که با توجه به مجازی شدن آموزش ها، برنامه ریزی مداوم و اجرای بی نقص را می طلبد.

فرماندار پردیس در پایان این نشست از زحمات و تلاشهای همه فرهنگیان شهرستان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا