تجلیل از خبرنگاران شهرستان پردیس/ خلف وعده‌ فرماندار پردیس برای خبرنگاران 14 ماهه شد

آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان پردیس با حضور مسئولان و خبرنگاران رسانه‌های تصویری، مکتوب و خبرگزاری‌های رسمی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، مرتضی حیدری فرماندار پردیس در ابتدا ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: خبرنگاران آینه تمام نمای اجتماع هستند که در راه آگاهی بخشی به مردم فعالیت می‌کنند و لازم است در این مسیر حمایت شوند.

وی در ادامه این نشست پیرامون نقش خبرنگاران و انعکاس دقیق اخبار در جلوگیری از بروز فساد، لزوم شناسایی نقاط ضعف با استفاده از گزارش‌ها و اخبار خبرنگاران، مشکلات فراروی شهرستان از جمله مسکن مهر، تأمین آب شرب، فاضلاب و بافت‌های صنعتی و شرایط اقتصادی در حال حاضر کشور سخنان ایراد کرد و در ادامه نیز رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به تشریح قوانین و مقررات موجود برای حمایت از خبرنگاران پرداخت.

پرسش و پاسخ افراد حاضر با فرماندار پیرامون میز خدمت مستقر در فرمانداری، برخورد با محتکران، اقلام موردنیاز مردم و راهکارهای حمایت از حقوق شهروندی بخش دیگری از این برنامه بود و در پایان فرماندار پردیس با اهداء لوح سپاس از خبرنگاران تقدیر کرد.

به گزارش صبح پردیس، در ایام انتخابات فرماندار پردیس وعده مهمی را به خبرنگاران و صاحبان رسانه در شهرستان پردیس داد که نه تنها بر وعده خویش عمل نکرد؛ بلکه بنا بر قانون دسترسی آزاد به اطلاعات برای تحقق این امر در شهرستان پردیس نیز گامی برنداشت و آن امر ارائه گزارش عملکرد هر چند دستگاه و اداره توسط یک رسانه بود و جا داشت خبرنگاران در روز خبرنگار، پیگیر این خلف وعده می‌شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا