تاکید سرپرست شهرداری بومهن بر تسریع در اتمام اجرای طرح پایش تصویری

سرپرست شهرداری بومهن، رصد و مدیریت ترافیک، هدایت ناوگان حمل و نقل عمومی، مدیریت بحران و امداد رسانی مناسب را از مزایای سامانه پایش تصویری برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن، سرپرست این شهرداری، ضمن تاکید بر سرعت بخشیدن به پروژه پایش تصویری شهر بومهن اظهار کرد: سیستم پایش تصویری نمونه‌ای از امکانات و تجهیزات لازم برای تأمین امنیت در حوزه‌های مختلف است و امروزه این سامانه از زیرساخت‌های مهم توسعه شهری در شهرهای پیشرفته محسوب می‌شود.

وی با عنوان اینکه شهر بومهن با توجه به تراکم جمعیت و لزوم کنترل آن، نیاز به ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه در حوزه امنیت و کاهش تخلف در بخش‌های مرتبط با امور شهری دارد، افزود: امروزه مدیریت شهری دیگر به روش سنتی پاسخگو نیست و نیازمند یک مدیریت هوشمند و مطابق با تکنولوژی است که شهرداری بومهن در این زمینه گام‌های مناسبی برداشته که بدون شک هوشمند سازی شهرها منجر به کاهش هزینه‌ها و به‌دنبال آن، آسودگی خاطر در جامعه می‌شود.

الماسی با تأکید بر ضرورت توسعه و تکمیل سامانه پایش تصویری و تسریع در راه‌اندازی موارد دارای اولویت خاطرنشان کرد: روند اجرای این پروژه با سرعت در حال انجام است و تاکنون عملیات ذیل انجام گردیده است.

اجرای ۲۹ عدد فنداسیون بتونی جهت نصب دکل در نقاط مختلف شهر، نصب تعداد ۱۸ دکل شامل دوربینهای پلاک خوان، ثابت، اسپید دام و رادیو، مهیا نمودن زمینه ذخیره تصاویر به مدت ۴۰ شبانه روز، نصب دودستگاه رک ایستاده به همراه لوازم جانبی، آماده سازی ۱۰ پایه دکل جهت نصب، نصب و راه اندازی رادیو بر روی دکلهای سطح شهر و ساختمانهای شهرداری ، آتش نشانی و خدمات موتوری، خریداری لوازم مورد نیاز جهت اتاق مانیتورینگ ۷، خریداری ۱۰ دستگاه سی پی یو ( برق اضطراری) بر مبنای طرح پیشنهادی، حفر چاه ارت و صاعقه گیر به تعداد ۳۶ حلقه در نقاط مختلف شهر انجام شده است .

قابل ذکر است برنامه ریزی های لازم جهت اتمام پروژه انجام گردیده و مراحل تکمیل پایش تصویری شهر بومهن به سرعت در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا