تامین بدون دغدغه تاسیسات زیربنایی مجتمع گردشگری مرکز پردیس

همه تاسیسات زیربنایی، آب و فاضلاب، مخازن مورد نیاز، تامین آب دراز مدت پردیس در فاز 8 پیشبینی شده و این پروژه در بهترین موقعیت قرار گرفته و مشکلی بابت تامین مسائل زیربنایی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس؛ صبح امروز با حضور اعضا هیئت مدیره، معاونین شرکت عمران و سرمایه‌گذارن پروژه مجتمع گردشگری پردیس انارک در فاز 8، این پروژه به حاضرین معرفی شد. نظری‌نیا عضو هیئت مدیره شرکت عمران از تداوم هزینه‌کردها در پردیس خبر داد.

نظری نیا گفت: تاکنون در سه سال گذشته 7 هزار میلیارد تومان در بخش‌های مختلف هزینه شده که در سه سال آینده نیز به همین صورت و با این ارقام ادامه خواهد داشت.

وی افزود: موقعیت جغرافیایی ویژه این پروژه دیگر نکته‌ای بود که عضو هیئت مدیره شرکت عمران به آن اشاره داشت.

نظری‌نیا ادامه داد: نقطه‌ای که اکنون حضور داریم، بخش عمده پردیس شامل حداقل 70 هزار واحد روبروی ما قرار دارد در حال که 35 هزار واحد فاز 8 نیز پشت سر ما قرار دارد و می‌توان گفت از لحاظ موقعیت، تقریبا در مرکز پردیس قرار دارد و پتانسلی خوبی دارد. اولین ایستگاه مترو پردیس تا این محل حدود یک کیلومتر فاصله دارد که همین روزها اجرا خواهد شد که خود این پروژه پیشبینی می‌شود مجموعا ده هزار میلیارد تومان هزینه داشته باشد.

دسترسی آسان جهت تامین خدمات زیربنایی این پروژه دیگر نکته‌ای بود که مهندس نظری‌نیا به آن اشاره داشت.

عضو هیئت مدیره شرکت عمران در این خصوص تصریح کرد: همه تاسیسات مورد نیاز زیربنایی پردیس توسط خود شرکت عمران به نحو احسن تامین شده. تاسیسات برق، فاضلاب و آب در نزدیکی محلی که اکنون هستیم موجود است. طراحی فاضلاب نیز به اتمام رسیده و به زودی اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: باید گفت همه تاسیسات زیربنایی، آب و فاضلاب، مخازن مورد نیاز، تامین آب دراز مدت پردیس در فاز 8 پیشبینی شده و این پروژه در بهترین موقعیت قرار گرفته و مشکلی بابت تامین مسائل زیربنایی وجود ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا