بیلبوردهای سطح شهر بومهن با نام حاج قاسم مزین شد

همزمان با فرارسیدن دومین سالروز شهادت سردار مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یارانش، شهر بومهن مزین به تصاویر سردار دلها شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی شهرداری بومهن، حسن الماسی مفیدی در آستانه سالروز شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: شهید سلیمانی الگوی ارزشمند برای جوانان و قهرمانان و تمام اقشار جامعه و از یاران ارزشمند رهبر و انقلاب بود.

سرپرست شهرداری بومهن افزود: او مرد جهاد و مبارزه و جبهه های جنگ حق علیه باطل بود و بی شک، شهادت پاداش مجاهدت او در راه اسلام و ایران است.

الماسی مفیدی ادامه داد : توجه به اهمیت بحث تبلیغات محیطی در عصر پیش رو و در جهت فرهنگ سازی و پیشبرد اهداف متعالی کشور و نظام، نصب و اکران بنر‌های گرامیداشت سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به صورت وسیع و یکپارچه در سطح شهر اجرا شده است.

وی افزود: یکی از اقدامات روابط عمومی شهرداری بومهن آماده ‌سازی دو دستگاه بیلبورد بزرگ مزین به تمثال شهید قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت به متراژ ۱۵۰ متر مربع است. همچنین در آستانه دومین سالروز شهادت سردار دلها که امسال مقارن شده با ایام شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س)، طراحی، چاپ بنر و نصب تعداد ۱۰ عدد استرابورد با مضامین شهید حاج قاسم سلیمانی و تسلیت ایام فاطمیه انجام گردیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا