برگزاری هرگونه تجمع در شهرستان پردیس به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا ممنوع است

فرماندار شهرستان پردیس گفت: به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا برگزاری هرگونه تجمع در این  شهرستان ممنوع است.

به گزارش صبح پردیس، جلسه کمیته مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در شهرستان پردیس به ریاست عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان برگزار شد.

در این جلسه لطفی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار، بخشداران، شهرداران، رئیس شبکه بهداشت و درمان و دیگر اعضا حضور داشتند.

فرماندار پردیس در این جلسه با اشاره به اینکه آمار فوتی های کرونا در شهرستان طی ماه گذشته با فوتی های شش ماه گذشته برابری می کند گفت: لازم است شهروندان حساسیت خود را در اجرای شیوه نامه های بهداشتی برای پیشگیری از بیماری کرونا افزایش دهند و افراد دارای بیماری های زمینه ای و گروه های پر خطر باید از ترددهای غیر ضرور خودداری کنند و سایر شهروندان نیز با رعایت الزامات در جامعه حضور داشته باشند.

رضایی هدف از برگزاری این جلسه را اتخاذ تدابیری برای مدیریت بهتر بیماری در هفته آینده دانست و گفت: در ابلاغیه استانی، تمام محدودیت ها به طور شفاف بیان شده اند و زمان پایان محدودیت ها بر اساس آن ابلاغیه ۱۸ ماه جاری است اما احتمال تمدید و تشدید محدودیت ها وجود دارد به همین دلیل باید برای هفته آینده آماده بود.

فرماندار تصریح کرد: در همین راستا و بر اساس ابلاغیه های ستاد ملی و استانی، روز بازارها به طور کامل تعطیل هستند، فروشگاه های زنجیزه ای ملزم به رعایت شیوه نامه ها بوده و اتحادیه های صنفی باید با قدرت بیشتری وارد عمل شده و بر ممنوعیت ها و رعایت شیوه نامه های اعلام شده نظارت داشته باشند و نماز جمعه نیز برگزار نخواهد شد و امیدواریم شهروندان با رعایت موارد ذکر شده، در کنترل بیشتر این بیماری و حفظ جان خود و عزیزانشان مشارکت کنند.

در  این جلسه سید سعید آسیایی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز به بیان گزارشی از وضعیت شهرستان در زمینه ابتلا به کرونا و اقدامات انجام گرفته پرداخت.

منبع: فرمانداری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا