برگزاری آئین نمادین پرچم گردانی و استقبال از خادمان بارگاه علی بن موسی‌الرضاع) در شهر بومهن

آئین نمادین پرچم گردانی و استقبال از خادمان بارگاه علی بن موسی‌الرضاع) در شهر بومهن برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) تا میلاد فرخنده حضرت رضا (ع)، کاروانخادمان بارگاه ملکوتی حضرت ثامن‌الائمه و حاملان پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) در جمع مردم شریف شهر بومهن حاضر شدند.

ورود پرچم متبرکه‌ی گنبد حضرت علی بن موسی‌الرضاع) با خادمین حرم آن حضرت در کنار آستان مقدس امام زاده سلطان مطهر (ع) در هفته‌ی کرامت رنگ و بوی دیگری به شهر بومهن بخشید و مردم با شور و هیجان نسبت به زیارت پرچم متبرکه از همدیگر پیشی می‌گرفتند.

مراسم با شکوه استقبال از کاروان خادمین و پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، با حضور شهردار بومهن، معاون شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و

جمعی از مسئولین شهرستانی و اقشار مختلف مردم در محل آستان مقدس امامزاده سلطان مطهر (ع) و سپس محل برگزاری جشن ریحانه نجابت در پارکت برکت انقلاب  بومهن برگزار شد.

در ادامه، کاروان خادمین با گرداندن پرچم سبز گنبد امام رضا (علیه‌السلام)، مردم را به زیارت معنوی و عاشقانه امام مهربانی‌ها دعوت کردند و ارادتمندان اهل بیت(ع) به امام هشتم شیعیان جهان از راده دور سلام کردند.

خدام حرم رضوی پس از گلباران و عطر افشانی مزار شهدای والا مقام ۸ سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در جوار آستان مقدس امام زاده سلطان مطهر (ع)؛ ضمن ادای احترام به مقام شامخ آنان با آرمان‌های امام (ره)، شهدا و انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.

گفتنی است در این آیین نمادین توسط خادمان امام رضا (ع)، خواندن فرازهایی از عهدنامه رضوی، مدیحه خوانی و پرچم گردانی حرم امام رضا (ع) انجام شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا