به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد؛

برپایی تور خودروهای BMW در شهرستان پردیس

هیات اتومبیلرانی و موتور سواری شهرستان پردیس به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور ۷۰ دستگاه خودرو BMW از مبدا ورزشگاه تختی تهران و از مسیر آزاد راه تهران پردیس به سمت شهر پردیس همایش خودرویی برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از خبرگزاری برنا استان تهران؛ این مراسم از ورزشگاه تختی تهران آغاز و در بوستان نورالشهدای پردیس خاتمه یافت و در مراسم پایانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس و رییس و دبیر هیات اتومبیلرانی این شهرستان به رسم یاد بود هدایایی به همه شرکت کنندگان این برنامه اهدا کردند.

کاظم شادمهر رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان پردیس در حاشیه این مراسم ضمن تبریک میلاد پیامبر بزرگ اسلام و امام جعفر صادق ع گفت: این اداره بمناسبت هفته تربیت بدنی و با توجه به اعیاد بزرگی که پیش رو داریم برنامه های متنوعی در سطح شهرستان توسط هیات های ورزشی و ورزشکاران اجرا کرده که بخشی از آن پیاده روی خانوادگی در روز جمعه با حضور شهروندان این شهرستان و ورزشکاران و مسئولین است.

وی تصریح کرد: روز پنجشنبه ۲۹ مهر ماه اجرای حرکات نمایشی توسط هیات کاراته شهرستان پردیس در میدان امام خمینی ره شهر پردیس برپا می شود و همچنین تا چند روز آینده مراسم افتتاح سالن شهید هادی توسط مسئولین استانی و شهرستان را جهت افزایش سرانه های ورزشی شهروندان خواهیم داشت .

شادمهر افزود: برنامه های دیگری که هیات های ورزشی در قالب مسابقات و برنامه های تفریحی داشته اند در سطح شهرستان جهت استفاده عموم اطلاع رسانی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا، این برنامه با نظم و هماهنگی خوبی از شهر تهران تا شهر پردیس اجرا شد و مورد توجه علاقمندان خودرو و شهروندان این شهرستان قرار گرفت همچنین هیات اتومبیلرانی و موتورسواری شهرستان پردیس از کلیه شرکت کنندگان، نیروی انتظامی، شهرداری پردیس و.. جهت هر چه با شکوه تر برپا شدن این مراسم تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا