برنامه مطالعه برآورد جمعیت اعتیاد تزریقی مشهود به شیوه‌ مکان‌یابی جغرافیایی شهرستان پردیس در دستور کار قرار گرفت

دومین جلسه کمیته درمان و حمایت‌های اجتماعی شهرستان پردیس به ریاست توکل لطفی، معاون سیاسی امنیتی و انتظامی فرمانداری در محل سالن جلسات فرمانداری پردیس برگزار شد.

در این جلسه غفارزاده مدیر گروه واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشتی دانشگاه شهید بهشتی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و کارشناسان این اداره، همچنین جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان و نمایندگانی از بخشداری های بومهن و جاجرود، شهرداری های پردیس و بومهن و اداره بهزیستی حضور داشتند.

به گزارش صبح پردیس، معاون فرماندار پردیس در این جلسه گفت: ایران در زمینه مبارزه با مواد مخدر بسیار موفق بوده و تجربیات خوبی دارد.

لطفی افزود: برای جلوگیری از اتلاف وقت، انرژی و سرمایه و اجرای بهتر برنامه ها که منجر به کسب نتایج مطلوب از اقدامات خواهد شد، باید بر اساس شرایط شهرستان، طرح ها و ایده های کارشناسی در جلسات تخصصی بررسی شده و با هماهنگی میان دستگاهی در بازه زمانی مشخص، طرح ها را اجرا کرد.

در ادامه مدیر واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد معاونت بهداشتی دانشگاه شهید بهشتی به تشریح برنامه مطالعه برآورد جمعیت اعتیاد تزریقی مشهود به شیوه مکان یابی جغرافیایی پرداخت.

پس از تبادل نظر حاضران مقرر شد؛ ادارات عضو کارگروه شهرستانی نسبت به معرفی یک نفر نماینده مطلع و ثابت برای همکاری در برنامه مذکور به شبکه بهداشت اقدام کنند.

همچنین مقرر شد شهرداری ها و بخشداری ها و نیروی انتظامی برای اجرای طرح شناسایی با شبکه بهداشت و درمان همکاری داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا