بررسی ۴ طرح پیشنهادی در حوزه‌های گردشگری شهرستان پردیس

نشست کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان پردیس به ریاست سید مهدی حسین نژاد معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی فرماندار پردیس و در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، این نشست به منظور بررسی ۴ طرح پیشنهادی در حوزه های گردشگری و با حضور روسای ادارات خدمات رسان، نمایندگان بخشداری ها، شهرداری ها و شرکت عمران شهر پردیس برگزار و در ابتدا طرح مربوط به مجتمع گردشگری، رفاهی و تفریحی شرکت صنم یول ارائه و مشکلات موجود بررسی شد.

در ادامه طرح های یک مجتمع رفاهی بین راهی، رستوران سنتی و یک مجتمع گردشگری در بخش جاجرود تشریح و روسای ادارات خدمات رسان به بیان موانع مربوطه برای ارائه مجوز های لازم به این طرح ها پرداختند.

در پایان و پس از تبادل نظر حاضرین مقرر شد به منظور تصمیم گیری قطعی و ایجاد ضمانت اجرایی در جلسات آتی کارگروه، روسای ادارات به صورت شخصاً حاضر شوند، همچنین ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نسبت به تسریع در اجرای فرآیندهای مربوط به طرح های دارای موافقت اصولی اقدام کنند.

بررسی فنی و کارشناسی میزان آب مورد نیاز این پروژه و نحوه تامین آن، تایید مجدد طرح مربوط به میزان مصرف گاز برای طراحی شبکه با توجه به تغییر میزان مصرف اعلام شده در طرح اولیه، انجام استعلام مربوط به طرح‌های گردشگری واقع در حوزه بخشداری جاجرود از شهرداری مربوطه و اداره حفاظت محیط زیست و تهیه سوخت مورد نیاز پروژه های گردشگری در دست اجرا با هماهنگی اداره راهداری از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا