بررسی وضعیت راه‌اندازی بیمارستان الغدیر در شهرستان پردیس/ افتتاح فاز اول تا پایان تیرماه

نشست بررسی وضعیت راه اندازی بیمارستان الغدیر در شهرستان پردیس به ریاست عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان و در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرمانداری پردیس، پس از برگزاری نشستی در محل بخشداری بومهن و با حضور جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به اعلام اول تیر برای افتتاح فاز اول بیمارستان الغدیر منجر شد و عدم تحقق این وعده، نشستی به منظور بررسی مشکلات منجر به این تاخیر و وضعیت فعلی بیمارستان، برگزار شد.

همچنین تعیین تاریخ دیگری برای افتتاح اورژانس و درمانگاه های تخصصی با حضور مدیران بخش های مختلف دانشگاه از جمله فنی، توسعه، فن آوری اطلاعات، بودجه و منابع انسانی انجام شد.

فرماندار پردیس در ابتدای این نشست با بیان اینکه شهروندان مطالبه بسیاری در زمینه راه اندازی این بیمارستان دارند گفت: قرار بود همزمان با ولادت حضرت امام رضا(ع) فاز اول بیمارستان راه اندازی شود اما تاخیر ناشی از بروز مشکلاتی در تاسیسات ساختمان، تامین مالی و همزمان شدن با ایام انتخابات موجب نارضایتی مردم شد.

رضایی افزود: از ابتدا نیز تاکید کرده ایم اگر قرار است افتتاحی داشته باشیم باید به صورت کامل و با همه تجهیزات انجام گیرد زیرا اگر وارد فاز اجرایی شویم اما در ارائه خدمات مشکلی وجود داشته باشد، نارضایتی را به دنبال دارد.

در ادامه گزارش اقدامات انجام گرفته از جمله تامین تجهیزات بخش های تصویربرداری و اورژانس، اجرای کامل تاسیسات و زیرساخت ها و اقدامات روبنایی ارائه و مشکلات موجود نیز تشریح شد و سپس افراد حاضر پیرامون راهکارهای تسریع در رفع مشکلات تبادل نظر کردند.

بر پایه این گزارش مقرر شد پس از رفع مشکلات مطرح شده، افتتاح فاز اول بیمارستان تا پایان تیرماه انجام گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا