بررسی وضعیت ایمن‌سازی و اصلاح راه اصلی روستای کرشت و ورودی پارک فناوری پردیس

نشست کمیته فنی ترافیک شورای ترافیک شهرستان پردیس با هدف بررسی چگونگی ایمن سازی و اصلاح راه اصلی روستای کرشت و ورودی پارک فناوری پردیس در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس، این جلسه به ریاست ملیحه باقری معاون هماهنگی امور فنی و عمرانی فرماندار و با حضور عضو هیئت مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت کشور، مدیران مجموعه پارک فناوری پردیس، دهیار و رئیس شورای اسلامی روستای کرشت و کارشناسان مربوطه از پلیس راه برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی روستای کرشت در این جلسه ضمن بیان تاریخچه ای از چگونگی استفاده اهالی از راه موجود و توافقات به عمل آمده در گذشته با مجموعه پارک فن آوری پردیس، خواستار تامین راه مناسب برای ورود و خروج اهالی روستا از محور قدیم تهران- بومهن شد.

عضو هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت کشور و مدیران پارک فن آوري پردیس نیز به تشریح طرح های موجود در زمینه اتصال اراضی مجاور راه دسترسی فعلی متعلق به شرکت ارتباطات زیر ساخت به مجموعه پارک فن آوری پردیس پرداختند.

در ادامه مقرر شد ایمن سازی و اصلاح راه دسترسی روستای کرشت انجام شده و نحوه اتصال اراضی شرکت ارتباطات زیر ساخت به پارک فن آوری بررسی شود.

منبع: فرمانداری پردیس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا