در کارگروه آب و کشاورزی پردیس صورت گرفت؛

بررسی مشکلات مربوط به حریم رودخانه جاجرود در روستای تخت چنار

همزمان با نشست کارگروه آب و کشاورزی و توسعه گلخانه‌ها در شهرستان پردیس، مشکلات مربوط به حریم رودخانه جاجرود در روستای تخت چنار بررسی شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، نشست کارگروه آب، کشاورزی و توسعه گلخانه باهدف برنامه ریزی جهت رفع موانع و توسعه کشت های گلخانه ای و رفع موانع توسعه و رونق کشاورزی شهرستان برگزار شد.

در این نشست معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی فرماندار، قریشی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان، بخشداران بخش های مرکزی، جاجرود و بومهن و مدیران کلیه ادارات عضو کارگروه در سالن جلسات فرمانداری حضور به هم رساندند.

در این جلسه مدیر جهاد کشاورزی شهرستان و دبیر کارگروه به بیان گزارشی از خدمات قابل ارايه از سوی جهاد کشاورزی به بهره بردان ازجمله دامدار کارت و تسهیلات مربوطه، کمک بلاعوض دولت در آبیاری قطره ای، دوره های آموزشی ترویجی و…. پرداخت.

در ادامه مشکلات مربوط به حریم رودخانه جاجرود در روستای تخت چنار و محدودیت های ایجاد شده در اعطای امتیاز برق و انجام آبیاری تحت فشار و…. مسائل و مشکلات آن منطقه را مطرح کرد که مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا