بررسی صلاحیت داوطلبان شورای اسلامی شهرها در شهرستان پردیس

نشست هیات اجرایی انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر در شهرستان پردیس برای بررسی صلاحیت داوطلبان برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان پردیس، در این نشست که به ریاست عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس و رئیس هیات اجرایی به همراه اعضای اصلی هیات و در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، فرماندار پردیس با برشماری بندهایی از قانون انتخابات مربوط به شرایط تایید صلاحیت داوطلبان اظهار داشت: پاسخ استعلامات از مراجع چهارگانه دریافت شده است و اکنون اعضای هیئت اجرایی باید در چارچوب قانون و با صداقت و در کمال امانت داری و عدالت نسبت به بررسی موارد اعلام شده اقدام کنند.

وی گفت: فلسفه انتخاب اعضای هیئت اجرایی از میان معتمدان و افراد شناخته شده این است که بتوانند با دید کامل و نظری جامع و بر اساس شناختی که از شهرستان دارند، نسبت به تایید صلاحیت داوطلبان که از مصادیق بارز حق الناس است اقدام کنند و همواره باید در این مسیر حق و عدالت را در نظر داشته باشند.

رضایی افزود: فرایند بررسی صلاحیت داوطلبان در جلسات محرمانه انجام می شود و این روند به اعضای هیئت اجرایی اجازه می دهد در بررسی صلاحیت داوطلبان، ملاحظات معمول را کنار گذاشته و با عدالت و انصاف اعلام نظر کنند.

در این جلسه که ۳ ساعت به طول انجامید، مدارک و مستندات مربوط به تعدادی از داوطلبان بررسی و پیرامون آن اعلام نظر شد و این جلسات به صورت مستمر تا پایان بررسی وضعیت همه داوطلبان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا