بررسی روند اجرای طرح شهید سلیمانی و نتایج آن در شهرستان پردیس

نشست هماهنگی چگونگی اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی در شهرستان پردیس به ریاست  معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار و با حضور مدیران و نمایندگان ادارات عضو در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، معاون فرماندار در ابتدا با ارائه گزارشی از مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان و ناحیه مقاومت بسیج در طرح شهید سلیمانی به بهترین نحو با هم همکاری کردند و حمایت دیگر ادارات نیز بسیار تاثیر گذار بوده است.

توکل لطفی افزود: ادامه همکاری دستگاه‌های مربوطه می تواند بر روند اجرای این طرح که به پایش وضعیت خانوارها و به صورت محله محور اختصاص دارد، کمک کند.

در ادامه رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز گزارشی از تعداد افراد و خانواده های غربالگری شده را ارائه کرد و ضمن بیان تعداد بیماران شناسایی شده، گفت: برخی از این افراد نمی‌دانستند که بیمار هستند و می توانند بیماری را منتقل کنند و این موضوع بسیار خطر آفرین است.

پس از تبادل نظر حاضران مقرر شد، گزارش طرح شهید سلیمانی به صورت هفتگی از شنبه تا جمعه و به صورت مقایسه آمار با هفته پیش توسط شبکه بهداشت ودرمان تهیه و به فرمانداری ارائه شود و به منظور اجرای بهتر این طرح شهرداری ها، دهیاری ها و دیگر ادارات همکاری لازم را با شبکه بهداشت و درمان انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا