بررسی بهبود وضعیت ترافیک و ارتقای ایمنی عبور و مرور در شهرستان پردیس

نشست کمیته فنی شورای حمل و نقل و ترافیک شهرستان پردیس به ریاست معاون هماهنگی امور فنی و عمرانی فرماندار و در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری پردیس، این نشست به منظور بررسی طرح های ارائه شده توسط پلیس راهور و شهرداری پردیس برای بهبود وضعیت حمل و نقل و ترافیک و ارتقای ایمنی عبور و مرور در شهرستان برگزار شد.

پس از تشریح طرح های پیشنهادی و تبادل نظر حاضران مقرر شد؛ پلیس راهور نسبت به استقرار و گشت زنی یک دستگاه خودرو در لاین جنوبی بلوار شهید سردار سلیمانی به مدت یک ماه اقدام و نتیجه در جلسه بعدی شورا بررسی شود.

همچنین با رعایت مسائل ایمنی و ترافیکی توسط شهرداری پردیس طرح اصلاح هندسی تقاطع بلوارهای چمران و جانبازان شمالی اجرا و پلیس راهور نتایج طرح را بررسی کند.

اجرای خط کشی ارتعاشی عرضی و ایمن سازی معبر در بلوار شهید سردار سلیمانی و معبر اتصالی خرمدشت به سیاه سنگ، بررسی میدانی وضعیت بلوار شهید صیاد شیرازی توسط پلیس راهور و شهرداری و ارائه طرح پیشنهادی، اصلاح رینگ میدان فردوس در فاز ۴، اصلاح و جابجایی ایستگاه اتوبوس خط نوبنیاد، اجرای طرح ایمن سازی محور پردیس باغکمش در محدوده روستای اصطلک و اصلاح هندسی ورودی خیابان دهخدا از بلوار جانبازان شمالی از جمله طرح هایی بود که با اجرای آن و بررسی نتایج موافقت شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا