رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران:

بخشی از آب شرب پردیس از سد لار تامین می‌شود

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران گفت: به منظور رفع مشکل آب شرب شهرستان های پردیس و دماوند ، بخشی از آب سد لار به این دو شهرستان اختصاص می یابد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس، علاالدین ازوجی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از مناطقی از شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح توسط دولت و وزارت نیرو اجرا می شود و آب شرب مورد نیاز شهرستان های یاد شده از سد لار تامین می شود.

وی ادامه داد: برای پمپاژ آب به منطقه پیش بینی های لازم انجام شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران با اشاره به مشکلات زیر ساختی شهرستان ، توضیح داد: زیر ساخت های فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی موجود پاسخگوی نیاز های جمعیت ساکن نیست.

*بخشی از آب سد لار به پردیس اختصاص می یابد

ازوجی ادامه داد: علاوه بر تعمیر و تجهیز باید به فکر تامین و ایجاد زیر ساخت ها در شهرستان پردیس باشیم و برای تخصیص اعتبار در سازمان برنامه و بودجه پیگیر هستیم.

وی افزود: این شهرستان ها به عنوان سکونت گاه دائمی برای مردم منطقه تهران به ویژه شرق استان تهران می توانند از این فضا استفاده کنند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان تهران ادامه داد: کارمندان،کارگران در مناطق جاجرود و پارک فناوری و پردیس و بومهن در تردد به تهران و بلعکس هستند و بخش عمده نگرانی ما زیر ساخت های حمل و نقل برون شهری این شهرستان است.

اتصال متروی تهران به پردیس و دماوند در برنامه کاری است و از سازمان برنامه و بودجه کشور برای دریافت منابع پیگیری خواهیم کردازوجی افزود: اتصال متروی تهران به پردیس و دماوند در برنامه کاری ما هست و از سازمان برنامه و بودجه کشور برای دریافت منابع پیگیری خواهیم کرد.

بنار این گزارش، علا الدین ازوجی رئیس سازمان برنامه و بوجه استان تهران به همراه ظفر پور ابراهیم فرماندار، معاون عمرانی فرماندار و سایر مسوولان از برخی بخش های مسکن‌ مهر، آب و فاضلاب، زیر گذر جاجرود بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا