با همکاری شبکه بهداشت و درمان پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای پردیس اجرایی می‌شوند

فرماندار شهرستان پردیس با اشاره به اینکه ۱۲۳ شعبه اخذ رای در شهرستان وجود دارد و در هر شعبه چهار صندوق قرار خواهد گرفت گفت: برای تامین سلامت مراجعان و عوامل اجرایی و با همکاری کارشناسان شبکه بهداشت درمان، پروتکل های بهداشتی را در شعب اخذ رای و هنگام درگیری اجرایی می‌کنیم.

به گزارش صبح پردیس به نقل از کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان، رضایی اظهار داشت: چینش صندوق ها، محل انتظار و رای نویسی مراجعان، حذف ثبت اثر انگشت و مشخصات رای دهندگان بر روی برگه رای و ایجاد حد اکثر فاصله فیزیکی ممکن از جمله اقداماتی است که برای روز انتخابات به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی با بیان اینکه از ۲۵ فرایند انتخابات فقط رای گیری و شمارش آرا به صورت دستی انجام می گیرد گفت: با تجمیع همه امکانات در کمیته فنی آوری اطلاعات، ارائه آموزش های لازم به کاربران دستگاه‌های الکترونیکی و انجام پیش بینی های لازم همه فرآیندها با سرعت و دقت انجام خواهد گرفت تا زمان حضور مراجعان در شعب به حداقل برسد.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان پردیس افزود: با دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز جلساتی برگزار شده است تا در روز رای گیری هیچ گونه قطعی یا مشکل در خدمات اولیه و مورد نیاز شعبات وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا