بانوان کارآفرین شهرستان پردیس زیر یک سقف؛ به بهانه نمایشگاه یلدای کارآفرینی

 دکتر حسین نژاد ضمن بازدید از غرفه‌های مختلف این بازارچه که در زمینه‌های مختلف صنایع دستی و تولیدی بود، به گفتگو با زنان کارآفرین پرداخت.

به گزارش صبح پردیس، غرفه‌داران نیز با بیان پیشنهادات، دغدغه‌ها و چالش‌های پیش‌رو، خواستار برطرف کردن موانع موجود و ایجاد تسهیلات در عرصه کسب و کار و کارآفرینی شدند و معاون فرماندار نیز با اعلام حمایت از برگزاری نمایشگاه هایی از این دست، حضور فعال بانوان را منجر به بهبود کیفیت محصولات، زمینه‌سازی برای رقابت با محصولات مشابه و در نهایت رونق اشتغال زنان‌کارآفرین دانست.

نگاراسلامی مسئول بانوان فرمانداری با قدردانی از از تلاش های بانوان ادارات دست اندرکار و حضور مسئولین در مراسم افتتاحیه، رویکرد اصلی از برگزاری این نمایشگاه را تقویت و ترویج روحیه کارآفرینی بانوان دانست .

وی افزود: خوشبختانه در راستای ایجاد اشتغال و خوداشتغالی بانوان در حوزه مشاغل خانگی، صنایع دستی، تبدیلی و غذایی و برپایی محل دایمی نمایشگاه عرضه محصولات بانوان قول های مساعدی از مسولین بازدید کننده گرفتیم که تحقق آن را در جلسات کمیسیون بانوان پیگیری خواهیم کرد.

در ادامه دکتر درخشان دارا معاون اداره ورزش گفت: بازارچه محصولات زنان کارآفرین به منظور «معرفی توانمندی‌های زنان کارآفرین»، «اشتغال‌زایی مولد و بازاریابی محصولات تولید شده»، «زمینه‌سازی برای فروش صنایع دستی اقوام ایرانی مقیم استان تهران ویژه شهرستان پردیس»، «فراهم نمودن زمینه‌های گسترش اشتغال و کارآفرینی»، «افزایش کیفیت محصولات تولیدی» و «ذائقه‌سنجی مشتریان» و«بازارسازی، برندسازی و بازاریابی زنان کارآفرین» برگزار شده و در این راستا حوزه فرهنگی جوانان و بانوان اداره با فرمانداری تعامل های لازم را داشته است.

وی از کلیه هیات های ورزشی،جوانان،باشگاه داران و ورزشکاران دعوت نمود از این‌نمایشگاه بازدید و از بانوان کارافرین حمایت کنند.

گفتنی است بانوان کارآفرین در حاشیه این نمایشگاه ضمن معرفی عملکرد و محصولات خود، از مشکلات و کمبودهای شان با مسئولان گفتند و از آن ها قول همکاری و مساعدت گرفتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا