اعطای تسهیلات نوسازی به صاحبان بافت‌های فرسوده روستایی در شهرستان پردیس با معرفی دهیاری

اعطای تسهیلات نوسازی به بافت‌های فرسوده روستایی در شهرستان پردیس به افراد واجد شرایط معرفی شده توسط دهیاری روستاها، از جمله مصوبات نشست بررسی چگونگی پرداخت تسهیلات نوسازی مسکن بود.

به گزارش صبح پردیس، نشست بررسی چگونگی پرداخت تسهیلات نوسازی مسکن به بافت‌های فرسوده روستاهای شهرستان پردیس به ریاست آرش رخ فروز معاون عمرانی فرماندار پردیس و با حضور نمایندگان بخشداری‌ها، رئیس بنیاد مسکن شهرستان، دهیاران و روسای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

آرش رخ فروز معاون عمرانی فرماندار پردیس توجه دولت در برنامه ششم توسعه را به حمایت از روستاییان قابل‌تقدیر دانست و اظهار کرد: تثبیت جمعیت روستایی و ایجاد اشتغال پایدار در کنار افزایش سطح زندگی روستاییان برای رونق روستاها بسیار مهم است و ارائه تسهیلات نوسازی و بهسازی منازل روستایی نقش اثرگذاری در این زمینه دارد.
در ادامه این نشست مهرداد رستگار رئیس بنیاد مسکن شهرستان پردیس پیرامون شرایط اعطای تسهیلات و نحوه معرفی خانوارهای روستایی توضیحاتی ارائه کرد و بر لزوم اطلاع و همکاری دهیاران و شوراهای روستایی برای تخصیص این تسهیلات به روستاییان تأکید کرد و سپس دهیاران شهرستان به تشریح وضعیت بافت مسکونی روستای خود پرداختند.
پس از تبادل‌نظر حاضرین مقرر شد دهیاران شهرستان با نظارت شورای روستایی نسبت به معرفی افراد واجد شرایط دریافت تسهیلات اقدام کنند و نظارت کاملی بر روند ساخت‌وساز در روستاها از نظر انطباق با استانداردهای موجود انجام گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا