امام جمعه پردیس:

بازسازی اعتماد عمومی اولویت دولت سیزدهم باشد/ عملکرد سپاه در حرکت جهادی واکسیناسیون در پردیس قابل تقدیر است

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: بازسازی اعتماد عمومی، انقلاب اداری، بازسازی انقلابی ساختارهای فرهنگ و عرصه های مدیریتی بنابر منویات رهبری در اولویت امور دولت سیزدهم قرار گیرد.

به گزارش صبح پردیس به نقل از ایرنا، حجت الاسلام سیدحسین حسینی در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس اظهار داشت: دستگاه مدیریت اجرایی کشور باید انقلابی باشد و انقلابی عمل کند و این تنها راه نجات کشور از وضعیت موجود است.

وی در ادامه با اشاره به انفعال کشاندن جبهه انقلاب با هدف تصویرسازی‌های کاذب، توضیح داد: دشمن تلاش می‌کند با ایجاد تصویری مطلوب از خود، تصویری مخدوش و ناموجه را از نیروهای مدافع و حامی انقلاب در اذهان و افکار عموم مردم پدید آورد.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به روش های تصویرسازی کاذب دشمن توضیح داد: پنهان‌کاری مسببان اصلی وضعیت موجود، ایجاد اشتباه محاسباتی، راه اندازی عملیات روانی، جابجایی اصالت واقعیت و مجازی، زمین گیر کردن و به‌انفعال کشاندن جبهه انقلابی و کاهش شجاعت خطر پذیری، راهکارهای دشمن برای تصویر سازی کاذب است.

حسینی ادامه داد: جبهه معارض برای بازگشت یا تثبیت قدرت، با تولید تحلیل‌های کاذب تلاش می کند تا جبهه انقلابی را دچار انشقاق درونی، دوگانگی‌های ساختگی و خصومت‌ورزی‌های کاذب کند.

وی با بیان اینکه باید زهر تصویر کاذب را به دشمن بازگردانیم، اظهار داشت: باید در مواجهه با تصویرسازی‌های کاذب به‌نحو عقلانی و مدبرانه عمل کرد، اهداف و دامنه تأثیر گذاری بر گروه مخاطب تصویر سازی کاذب را معلوم ساخته، پاسخ بجا و به‌موقعی به‌آن داد و زهر تصویر کاذب به دشمن بازگرداند.

امام جمعه شهرستان پردیس همچنین ضمن تقدیر از عملکرد سپاه در حرکت جهادی واکسیناسیون در سطح شهرستان، بیان کرد: راه اندازی ۲ مرکز توسط خیران قابل تقدیر است که در هفته پیش روز مراکز سه و چهار نیز افتتاح می شود.

حسینی با اشاره به برگزاری یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، گفت: معرفی کتاب برای تمام سنین وبرگزاری مسابقه کتابخوانی با جوایز ارزنده در این جشنواره، راهکاری مناسب برای ارتباط بیشتر با کتاب و کتابخوانی افزایش معرفت و بصیرت در حوزه کتابخوانی برای دوری از فضای مجازی و مشکلات آن است.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به سیاست دولت سیزدهم مبنی بر انجام مذاکره؛ فقط برای رفع تحریم ها، اظهار داشت: مذاکره برای مذاکره معنایی ندارد، مذاکره ایران با اروپا فقط و فقط برای رفع تحریم‌ها است.

حسینی با اشاره به اهداف دشمن از مذاکره با ایران اسلامی، اظهار داشت: نشان دادن ایران به عنوان کشوری منفعل، فرسایشی کردن مذاکرات، معطل شدن برای مذاکرات بی فایده با شرکای راهبردی ایران مانند چین و روسیه، نوسانات اجتماعی و سیاسی و بی ثباتی اقتصادی و روانی در داخل کشور برخی از اهداف دشمن برای مذاکره هستند.

وی از لرزش در لانه عنکبوت در پی گریز افتخارآمیز ۶ اسیر فلسطینی خبرداد و بیان کرد: ۶ زندانی شجاع فلسطینی بامداد روز دوشنبه از زندان گریختند و سرویس‌های امنیتی و اطلاعاتی صهیونیستها را در امواجی از شوک و بهت و نگرانی فرو بردند که نشان از ضعف نظام امنیتی صهیونیست ها دارد.

امام جمعه شهرستان پردیس با اشاره به وضعیت افغانستان، اظهار داشت: وضعیت فعلی افغانستان که شما اخبار و تصاویر آن را مشاهده می کنید نتیجه حضور ۲۰ ساله آمریکا و جنایات او در افغانستان است.

حسینی گفت: دولت مطلوب افغانستان باید دولت برخواسته از خواست و اراده و آرای مردم این کشور باشد و ملت عزیز افغانستان این را بدانند که جمهوری اسلامی و دولت و مردم آن، ملت افغانستان را فراموش نخواهد کرد و در کنار آنها است.

وی افزود: دخالت نکردن ایران در امور افغانستان به خاطر کاهش تنش‌های منطقه‌ای و جلوگیری از سوء‌استفاده دشمنان بخصوص آمریکا و عوامل منطقه‌ای است و ایران تنها راه نجات این کشور را آرامش و دوری از التهاب همراه با گفت وگوی فراگیر بین‌الافغانی و تشکیل دولت فراگیر ملی می‌داند.

امام جمعه شهرستان پردیس به مسئولان توصیه کرد که مراقب ترک فعل باشند و مانند رئیس جمهور انقلابی در میان مردم باشند و از نزدیک مشکلات میدانی را رصد کنند.

حسینی ادامه داد: در شرایط فعلی که هنوز دولت سیزدهم انتصاب مدیرانش را کامل نکرده و هنوز اول راه است و هم فشارهایی که به مردم می آید؛ از مدیران و مسئولان شهرستان درخواست و انتظار داریم که با قوت تمام برای خدمت به مردم تلاش کنند و مسئولی به ترک فعل گرفتار نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا