بازدید میدانی شهردار بومهن از روند اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی در سطح شهر

سعید علی بخشی شهردار و حسن الماسی قائم مقام شهردار جهت کسب اطلاع از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی و لایروبی رودخانه‌های سطح شهر، از این پروژه‌ها بازدید میدانی به عمل آوردند.

به گزارش صبح پردیس،  این بازدید به منظور پیگیری روند اجرای برنامه لایروبی رودخانه‌ها و انهار سطح شهر و همچنین مراحل پیشرفت و وضعیت پروژه احداث سالن ورزشی چند منظوره شهید فریبرز حبیبی انجام شد.

شهردار بومهن گفت: عملیات لایروبی با بهره گیری از ماشین آلات راه سازی توسط پیمانکار مجرب تحت نظارت واحد خدمات شهری در حال اجرا می‌باشد.

وی افزود: مجموعه مدیریت شهری شهرداری بومهن تمام توان و تلاش خود را در این زمینه بکار گرفته تا ضمن حفظ بهداشت محیط و جاری شدن آب در سطح رودخانه با حفاظت و کنترل سیلاب از طغیان و خسارات احتمالی جلوگیری نماید.

سعید علی بخشی همچنین با اشاره به پیشرفت مناسب این پروژه‌ها ضمن قدردانی از تلاش بی‌وقفه مجموعه عمران شهرداری، تداوم عملیات خدمت‌رسانی و تسریع در انجام امور را خواستار شد.

وی اضافه کرد: امیدواریم با برنامه ریزی‌های صحیح در جهت رفع مسائل و مشکلات شهر در راستای وظیفه خدمتگزاری شاهد خدمات رسانی مطلوب از سوی شهرداری به مردم عزیز شهرمان باشیم.

شهردار بومهن در حال حاضر اولویت کاری در بخش عمران را، اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری دانست.

این مقام مسئول، ضمن تأکید در تسریع پروژه‌های عمرانی، عنوان کرد: تکمیل پروژه‌ها قطعاً رضایت شهروندان را در پی دارد و امیدواریم که این رضایت به حداکثر ارتقاء یابد و شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر شهرمان باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا