بازدید سرزده رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از واحدهای ثبتی پردیس

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از واحدهای ثبتی پردیس، دماوند و فیروزکوه به صورت سرزده بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح پردیس به نقل از ایرنا از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، حسن بابایی صبح امروز بیستم آبان ماه، در چهارمین روز از شروع مسئولیت خود در سازمان ثبت اسناد و املاک کل کشور، به شرق استان تهران سفر کرد و به صورت سرزده در اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان پردیس حضور یافت.

وی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این واحد ثبتی و ارزیابی روند موجود در حوزه‌هایی از جمله کاداستر و اجرای اسناد رسمی، به اظهارات تعدادی از مراجعه کنندگان و کارکنان پرداخته و دستورات لازم را صادر کرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ادامه سفر کاری خود به شرق استان تهران، اداره ثبت اسناد و املاک دماوند را مورد بازدید سرزده قرار داد و با حضور در واحدهای مختلف، به طور مستقیم در جریان امور قرار گرفت.

بابایی همچنین زمانی را به پاسخگویی درخواست‌های مراجعین و کارکنان اداره ثبت اسناد و املاک دماوند و صدور دستورات لازم اختصاص داد.

مقصد بعدی بازدیدهای سرزده این مسئول عالی قضایی، اداره ثبت اسناد و املاک فیروزکوه بود.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این واحد ثبتی نیز جویای روند تثبیت اراضی و وضعیت کاداستر شد و الکترونیکی شدن پرونده‌ها را مورد تاکید قرار داد.

مراجعین به اداره ثبت اسناد و املاک فیروزکوه در این دیدار، تقاضاها را با بابایی درمیان گذاشته و دستورات لازم را دریافت کردند.

وی در جریان حضور در شهرستان فیروزکوه در یکی از دفاتر اسناد رسمی نیز حضور یافت و پس از بررسی وضع موجود، شش ماه انفصال به دلیل عدم احراز صلاحیت عملی سردفتر در نظر گرفت.

به گزارش ایرنا، حسن بابایی، معاون رییس کل دادگستری استان تهران ۱۲ آبان ماه به سمت ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منصوب شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا